Vierailija

.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suihkulla aina kun käyvät paskalla. Samoin pillu pestään. Hyhhyh teitä, jotka ette pese pillua kun käytte kusella. Miten voitte harrastaa ex tempore -seksiä???

Matala housunkaulus ja stringit ovat sellainen yhdistelmä että usein on repeäminen lähellä. Nimittäin kumartuessa tai kyykistyessä näyttää, että stringien yläosa on selän puolessa välissä eli stringit ovat paremminkin housujen päällä kuin alla.

Yhdelle ohitse polkupyöräilevälle äidille tuossa taannoin huikkasinkin että "Hei, henkselit näkyy" kun vaaleansinisiä stringejä näkyi sellaiset 15 senttiä. Mahtoikohan jossain vaiheessa matkaa tajuta heittoani?

Koska useilla naisilla, synnyttäneillä varsinkin, on peräpukamia ja niihin jää helposti sitä itseään pyyhkimisestä huolimatta niin mieleen tulee välillä väkisin sellaiset paikoitellen ruskeilla tahroilla koristellut stringit.

Itse miehenä omistan kahdet stringit (saatu joululahjaksi) mutta ne ovat niin epämukavat mennessään persvakoon että paljon mieluummin pidän vaikka pitkiä kalsareita. Mutta eräät naiset nyt vaan ovat kokemukseni mukaan niin turhamaisia että pitävät vaikka kahdesta nippusiteestä väsättyjä alkkareita jos luulevat että se korostaa heidän pakaroittensa muotoa tai muulla tavoin lisää heidän haluttavuuttaan.

Hassu kommentti. Kun niitä ei ole eikä näy, ei ne voi näkyä:-). Itse pidän lähes aina stringejä, kun eivät puserra pakaroita. Voisi kysyä, mitä ajatella jos tietää ettei alla ole mitään;-D?! Se vasta on helpotus helteellä...phiuh! Lyhyt hame ja kevyt tuulahdus helteellä...ah:-).

Eivät kulu, värjäydy (mustat ainakaan) ja pesukin kävisi nättärästi ja nopeasti.

Lisäksi olisivat mallia one_size_fits_all koska säätövaran ansiosta jokainen voisi ensimmäisellä käyttökerralla kiristää ne menemään juuri niin syvälle persvakoon kuin nyt sattuu ketäkin huvittamaan.

- Lucky 13

pikkareita tarvi kesällä (tai talvella) tai sitten olen niin kuumissani aina....minusta suht normaalikokoiselle naiselle stringit sopii, koska ne ei tosiaan puserra persettä. SIksi minäkin tykkään pitää - ei näy housujen tai hameen läpi. Helpointa tietty olla ilman.

Ei voi olla muuta aattelematta stringeistä ku miten ne hinkkaavat paskasta persereikää ja muuta mukavaa. Ihanaa kuin kusitippa karvoituksessa!

Jalassa ruskeavalkoiset stringit.

Lainaus:

Koska useilla naisilla, synnyttäneillä varsinkin, on peräpukamia ja niihin jää helposti sitä itseään pyyhkimisestä huolimatta niin mieleen tulee välillä väkisin sellaiset paikoitellen ruskeilla tahroilla koristellut stringit.

Itse miehenä omistan kahdet stringit (saatu joululahjaksi) mutta ne ovat niin epämukavat mennessään persvakoon että paljon mieluummin pidän vaikka pitkiä kalsareita. Mutta eräät naiset nyt vaan ovat kokemukseni mukaan niin turhamaisia että pitävät vaikka kahdesta nippusiteestä väsättyjä alkkareita jos luulevat että se korostaa heidän pakaroittensa muotoa tai muulla tavoin lisää heidän haluttavuuttaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat