Seuraa 

Uskomatonta, mutta niin vain napsahti kaksi viivaa tänään testiin. Viime maanantaina oli tunnelmat maassa kun vuoto alkoi ja sitä kestikin kolme päivää. Olin myös mittaillut lämpöjä ja nekin tipahtivat reilusti kuukautisten alkaessa. Luovuin siis toivosta täysin.

Eilen ja tänä aamuna mittalin kuitenkin jälleen lämpöjä ja ne olivat reilusti yli 37 ja olo oli jotenkin kuumeinen niinkuin esikoista odottaessa. Niin sitten ajattelin tehdä testin että tiedän sitten voinko hyvällä omalla tunnolla ottaa viiniä juhannuksena. Kaksi vahvaa viiva napsahti heti ruutuun. En tiedä mitä tuo viime viikon vuoto sitten oli, mutta toivotaan että pikkuinen pysyisi tukevasti matkassa ja että vuodot olisivat ohi.

Ensimmäisestä clomikierrosta näyttäisi siis tällä kertaa tärpänneen!

Lilja77 (rv 4+3!!!)

Kommentit (3)

ne oli sitten valemenkat, kaikki aina toivoo että menkat jotka alkaa oiski lyhkäset valemenkat ja sulle sit tais niin onnistaa, onnea!

kauankos sulla oli yritystä takana?

itse oon miettinyt tuota clomia myös, mihin tarkoitukseen sulle sitä määrättiin? itse ajattelisin tarvitsevani luteaalivaiheen kestoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sain clomit esikoista yrittäessä koska kierto oli täysin hukassa enkä myöskään ovuloinut. Nyt kun aloitettiin kakkosen kuumeilu kävin hakemassa suoraan clomit, koska kierto ei alkanut imetyksen jälkeen neljön kuukauden kuluessa enkä kauempaa halunnut odottaakkaan.

Jotenkin olen mielessäni kokenut itseni vaikeaksi, jos ei toivottomaksi, tapaukseksi raskautumisasioissa ja olin jälleen asennoitunut pitkään yritykseen. Todella uskomattomalta siis tuntui kun plussa napsahti. Hetken siinä tärisin testi kädessä ennekuin sain miehelle soitetuksi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat