Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En jaksaisi tätä epätietoa ja epäonnistumisia peräkkäin. Auttakaa, rakkaat ihmiset!

Kommentit (20)

Katselen täältä kaukaa

Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?

Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,

kun vain katselen täältä kaukaa.

Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,

että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,

pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?

Voitko isän olkaa taputtaa,

ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,

etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.

Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on

luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen

lennän perhosena ikkunaan.

Tietäisipä isä, miten tuulen mukana

hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme,

löytää tarkoituksensa pettymys jokainen

Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää

Koska saan mennä, Taivaan Isä,

joko pian pääsen omaan kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sellaisen varaanko haluatte loppuelämänne laittaa? jos jumala olisi oikeamielinen, eikö hän soisi lapsia kaikille mukaville lasta kovasti odottaville pareille?

Täällä on oma keskustelupalsta yrittäville, sieltä saat vertaistukea. Toki joku on meillekin todennut, että jos ei vauvaa tule, ei luoja ole niitä kahta yhteen tarkoittanutkaan.

Onko ap sitten jotenkin huonompi ihminen kuin naapurin Maija, jos rukoukseen ei vastata? Paskaa, sanon minä. Unohtakaa henkiolennot ja eläkää tätä hetkeä.

kirjoitin äsken jo pitkän kirjeen mutta en saanut tänne asti sitä viestiä. Kirjoitin vain että tuntuu hassulta ja vähän vaikealta pyytää, että joku ihminen vaivautuisi tekemään jotain takiani, toivottavasti tästä ei ole vaivaa kellekään. Yleensä olen tottunut kieltäytymään tarjotusta avusta ja olen tottunut selviytymään itseksieni. Mutta nyt ajattelin että saan voimaa ihmisten hyvyydestä. Kiitän vielä <3 ap

Mä näet luin hätäseen tosta sun otsikosta, että voisko joku rakastella mun puolesta että tulisin raskaaksi... Ei varmaan naurata sua, mutta mua naurtatti kun mietin, että tuossa tilanteessa kyllä on jo pakko hiukan ahdistaakin.

Lapsettomuustuskan läpikäyneenä välillä ihmettelin miten on mahdollista, että tämä maailma on liikakansoitettu kun hedelmöitymisen biologinen prosessi on niin monimutkainen (ts. niin monen asian pitää osua kohdalleen) ja riskejä täynnä. Lapsettomuusklinikoiden tilastojen mukaan runsaat 80% hoidetuista saa vauvan, mutta kyllä lääketieteenn lisäksi tarvitaan myös onnea ja sitä rukoilen sulle ap.

kuin siten että lupaan toivoa parasta sinulle ja yrityksellesi saada vauva.

Oletko jossain hedelmöityshoidoissa vai luomusti yrittämässä?

Minä kärsin lapsettomuus-helvetistä 6 vuotta, jona aikana yritettiin luomuraskautta turhaan, todettiin vaikea endometrioosi ja PCO, ja aloitettiin IVF-hoidot.

Kolme kertaa epäonnistuttua hoidoissa lääkäri sanoi ettei tästä taida kuulkaa mitään tulla.

Suostui kuitenkin että siirretään kohtuuni yksi alkio vielä kerran. Onnistumisprosentti oli 5%.

Tulinkin sitten raskaaksi, mutta olin menettää pikkuiseni monta kertaa. Raskaus oli yhtä verenvuotoa ja keskenmenon uhkaa.

Lopulta tyttäreni syntyi rv27, ja selvisimme molemmat hengissä :o)

Voin sanoa että tuohon tuskaan ei auta muu kuin ehkä vertaistuki, se että saa jutella jonkun kanssa joka tietää mitä sinä käyt läpi.

Pahinta on ympärillä lisääntyvät ystävät, kaverit, työkaverit, serkut, kummit ja kaimat jotka kaikki yhtäkkiä ovat raskaana- sille kamalalle kalvavalle kivulle ei ole vertaa kuin seurata muiden onnea ja sitä kuinka he pitävät sitä kaikkea itsestäänselvyytenä.

Minulta lapsettomuus ja sen aiheuttama mielen rikkoutuminen hajotti yhden ystävyys-suhteen :o( Joistain tilanteista ei vaan selviä ystävinä.

Voimaa ja toivoa elämääsi!

Helena

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat