Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei kai kalliita koska olin tosi nuori.

Tein siis kotona kasvohoidon, höyryrin, kuorin, ja sitten laitoin jonkun naamion kasvoille. Ehkä se oli joku savinaamio, koska muistan kun se kovettui kivikovaksi, ja minun piti suurinpiirtein raaputtaa ja repiä se lohkoina naamasta. Tuloksena oli hehkeän hipiän sijasta tulipunaiseksi ärtynyt ja turvonnut iho. Posket nenän molemmin puolin turposi tosi pullakaksi. En edes voinut meikillä peittää, joten oli kiva mennä kouluun naama punakkana.

Kommentit (5)

Jo laittovaiheessa tuntui, kun joku olisi raapinut ihoni pinnan verille. Puolen minuutin jälkeen otin pois, naama helotti kaksi päivää vaikka huuhtelin kylmällä vedellä, rasvasin jne. Sellainen värikäs yksittäispakkaus kyseessä, jossa naisen kuva (myydään ainakin Sokoksella jne.).

mutta se Lorealin uusi meikinpoistoaine (musta tuubi, en muista nimeä!) on niin susipaska, ettei pahempaa pettymystä ole tullut aikoihin! Maksaa kuitenkin melkien 20€ (muistaakseni?), mikä on aika paljon, kun kyse ei ole mistään Diorista. Meikinpoistoaine oli vielä nimenomaa pitkäkestoisen meikin, kuten huulipunan ja veden kestävä ripsarin poistoon! Tuoksu taivaallinen, mutta pesun jälkeen tulos karmiva - kaikki riprasit oli vain valunut ripsistä poskille ja niitä sai sitten hangata toisella aineella siitä pois. Ei ollut edes vedenkestävää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kampaamossa laitettu permanentti kuivatti hiukset rutikuiviksi ja teki niistä sähköisen takkupilven

Miramen huulirasva ei kosteuttanut vaan kuivatti entisestään huulet niin että ne halkeilivat

Aloe vera huulivoide ei sopinut minulle sillä sain allergisen reaktion ja huulet turposivat

Äitini laittoi minulle 13-vuotiaana kokeilun vuoksi läpinäkyvää huulivoidetta joka muuttui pinkiksi huulilla. ikävä kyllä lopputulos oli neonpinkki ja kestoväri joten jouduin kulkmaan muutaman päivän huulet piiloon imaistuna :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat