Seuraa 

Elikkäs löytyiskös teiltä hyviä vinkkejä aloittelevalle kestoilijalle?

Pika on 2kk vanha, 6kg. Pissaa ihan kauheasti... Olisin kysellyt vinkkejä hyviin vaippoihin! Fuzzyjä en halua, mulla oli niitä mutta en yhtään tykännyt! Kotoota löytyy muutama " kiinalainen prefold" ja " terry lisäimu" , mutta en oikein tiedä miten näitä tulisi käyttää? Ja mitä siihen päälle, mikä olisi hyvä?

Millaisia paketteja itse kokoatte tämän ikäisille? Kiitoksia vinekistä:)

Br1t

Kommentit (3)

niitä on paljon. Suosittelen tuota www.kestovaippainfo.fi sivustoa.

ne prefoldit on ihan ok. Ostin alunperin flanelletteja pikkuiselle ja laitoin prefoldit lisäimuiksi myöhemmin kolmeen osaan taiteltuna. Käytin tarrallisia kuorivaippoja. Tosin voi niitä yksinkin käyttää. Taita prefold v:n muotoon ja laita vauva vaipan päälle ja samalla asettelet vaippaa ja tarrat kiinni. (vaikea selittää) vaatii kyllä harjotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

noin 1-vuotiaaksi saakka Bumpyn kuorihousut kaikein parhaat. Kokoja tietysti piti suurentaa lapsen kasvaessa. Bumpyn soft-kuoret on ihanan pehmeitä, ehdimme taaperolla kokeilla yksiä, kun ne tuli myyntiin.

2kk ikäisenä meillä oli Bumpyjen imuna origamiksi taiteltu harso ja ohut lisäimu, ohut frotee tai Imsen flanellette tai itse leikattu fleecepala. Jotkut valmiina ostetut lisäimut oli aivan liian isoja tuossa iässä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat