Vierailija

Sivut

Kommentit (55)

Mulle sopii kyllä se, että jotkut pitävät lyhyitä iljettävinä -eipähän tule hätistelemään minun ukkokultaani :)

Ja täytyypä sanoa, että voi kuulkaas tytöt kun kerran rakastutte siihen lyhyeen mieheen, niin ei ole pituudella väliä.. Ja jos kerran pituuskriteerit ovat noin tiukkoja, niin ei voi suhdekaan lähteä kovin terveeltä pohjalta. Mitä vähemmän ennakko-odotuksia ja kriteereitä, sen suuremmalla todennäköisyydellä ' se oikea' jostain löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä ite vähän kiusaannun pituudestani, jos olen pitempi. Olen 169 ja joskus tanssin lyhyempien kanssa, mutta oma olo tuntuu tällöin jättiläiseltä, vaikken mikään pitkä tietenkään olekaan.

miehen ja hänellä on hirveä kompleksi siitä...enkä kyllä muutenkaan pidä lyhyistä miehistä enkä kyllä hujopeistakaan. Mieheni on 176 ja just sopiva!

Oon seurustellu aikoinaan niin pitkien ja jopa itseäni lyhyemmänkin kanssa (ite oon 160cm). Se lyhin on ollut paras kaikin puolin. :D

Mä en jotenkin osaa ottaa tosissani sellasta pitkää miestä, tulee sellanen majakka ja perävaunu fiilis ja ainoostaan kaverillinen olo. Sellanen 10-15cm pituusero on paras.

Nykyinen on 175cm kieppeillä ja juuri sopiva.

Olen tavannut iljettäviä miehiä, jotka ovat olleet pitkiä, lyhyitä tai keskimittaisia. Olen tavannut myös kaikenmittaisia tosi mukavia miehiä. Ihmisellä joka luulee ulkonäön ja henkisten ominaisuuksien kulkevan käsi kädessä on kyllä päässä vikaa.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on jo mies! Naimisissa ollaan oltu 10 vuotta, että repikää siitä!! T: ap

Olette vaan kateellisia, kun mulla on toimiva parisuhde =)

Hauskaa jussia!

Ihihhihhii, sulla taitaa olla honkkeli tassun alla oleva tomppeli... No kivat jatkot teille molemmille...

itsetuntoa olla itseään reilusti lyhyemmän miehen kanssa - sitä ei taida ap:lla olla eikä muutenkaan oikein elämän realiteetit käsissä. Mutta toivottavasti löydät itsellesi pitkän miehen, ettei tarvitse pilata kenenkään lyhyen miehen elämää.

eli pienissä pulloissa löytyy parhain viini, usein näytetään myös käsimerkkiä, jossa etusormea ja peukaloa veivataan edes takaisin niin, että näytetään, miten pitkällä miehellä usein pieni " piip" -peli ja pienellä miehellä hyvinkin usein mojova piippppppeli

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat