Seuraa 

Hyvät naiset, nyt tarvisin teidän kokemuksianne ja tietoanne... onko acon early detectionissa viivanpaikka jo valmiina??

Testasin siis aamulla, kp 30/26-30, joten menkkojen pitäisi alkaa viimeistään huomenna. sain aikaiseksi todella himmeän jäljen, mutta en oikein uskalla puhua edes haamusta. todella haalea viiva näkyi noin viiden minuutin sisällä, ja mieskin sen kyllä näki. luulen sen olevan vain viivanpaikka, vai onko early detectionissa sellaista?

Mietin vain että pitäisikö tuolla testillä tässä vaiheessa näkyä jo ihan selvä tulos? paketissa lukee että " first day you miss your period" , joten ei nyt ihan hirveän early taida kuitenkaan olla? esikosta tein puhtaan negan aivan samoina päivinä, eli menkkojen mukaan rv 4+1. kyllä minä tämänkin testin negaksi tulkitsen, mutta kylläpäs jäikin vaivaamaan... miten ihmeessä tässä nyt pystyy tekemään normaalisti töitä?!!!

sekavin miettein,

loviisa

Kommentit (9)

testi tarkoittaa, että se reagoi pienempään määrään hcg-eli ' raskaushormoni' kuin monet muut testit. Ja tätä hormoniahan alkaa erittyä, kun kiinnittyminen on tapahtunut.

Viivanpaikkaa ei tiettäkseni testissä ole, en ole ainakaan itse huomannut sellaista. tosin olen saanut testiin aina negan.

Kyllä se taitaa niin olla, että haaleakin viiva on PLUSSA! Joten varovaisesti onnittelen! Tee parin päivän päästä uusi testi, niin saat varmuuden asiaan.

Toivottavasti meillä molemmilla menisi kaikki nyt hyvin ja pikkuinen pysyisi kyydissä loppuun asti! Raskas kokemus sinulla takana, pidän sinulle nyt peukkuja!

Mun piti jo äsken ostaa kaupasta uus odotus-lehti, hymyilen jatkuvasti hölmösti itsekseen enkä tiedä miten päin olisin. onhan tämä vielä niin alussa, että tiedostan kyllä että mitä vaan voi vielä tapahtua. mutta toisaalta ajattelen että eihän näitä asioita kannata etukäteen murehtia, nyt vaan teen parhaani että kaikki menisi hyvin. Nyt nautin tästä tunteesta ihan täysillä, vaikka väsymys painaakin - tullut nukuttua hirveän huonosti pari yötä...

Toivotan oikein plussarikasta kesää kaikille!!

loviisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Testasin sillon itse aconilla ja sain tosi haalean viivan ja sit testasin sillä cittarin r...jotakin testillä ja sain vieläkin haaleamman viivan. Sitten kolmen päivän päästä testasin apteekin testillä uuden vaaleanpunaisen viivan. Aikaisemmin en ollut ikinä saanut haamuja, joko negoja tai plussia, en usko että testeissä näkyy viivanpaikkoja. Että etköhän ole raskaana :) Kovasti paljon onnea ja kaverille naskalit matkaan :)

Onnea ja turvallista raskautta, varsinkin pikkuiselle ;o)

Itsekkin olen käyttänyt tuota Aconia, jos se nyt on se pipettimalli millä testasit. Se on aina näyttänyt hyvin selkeästi mulle tuloksen ja aina pitänyt paikkaansa. Viimeksi sain plussan sillä tasan viikko sitten. 3 kk sitten raskaus päättyi kaavintaan joten epävarman olon takia ostin eilen apteekista Unistep-testin ja myös se näytti plussaa. Uskottava kai se on sitten itsekin. 2 viikon päästä menen yksityiselle ultraan ja sitten näkee onko sielä todellakin pikkuinen kyydissä!

Onnea ja hyvää juhannusta!

HANNELE rv 5+0

niin epäselvä se tulos kuitenkin oli... Mutta kiitos iksu joka tapauksessa, toivottavasti tämä nyt olisi sitä itseään! testaan huomenna uudestaan ennen kun lähetään mökille jussin viettoon.

Mites se iksu olikaan, minä kierron päivinä sä testailit? olikos se niin ettei viiva vahvistunu ollenkaan?

Toivotan sulle tsemppiä uuteen kiertoon!!

loviisa

joo se mun testi oli siis sellanen acon joka reagoi 25 mlU/ml, joten ei ollut se ihan kaikista herkin. Siinä lukee että voi testata sillon kun ekaa päivää kaipailee menkkoja, sitä tarkotin sillä ettei ole ihan hirveän " early" . ei siis ole niitä 7-11 päivää-hedelmöityksestä-testejä.

Kävin just ostamas uuden testin, nyt löyty sellanen early detection joka reagoi 10 mlU/ml, joten kai tämä nyt on se kaikista herkin testi? testaan varmaan huomen aamuna uudestaan. olen niin hätäinen tämän asian kanssa tuon juhannuksen takia... lähetään huomenna mökille, jossa on paikalla puoli sukua ja viiniä ainakin ruuan kanssa... haluaisin niin kovasti saada varmuuden tästä asiasta ja tietenkin pian! =)

mutta voihan ne menkat vielä alkaakin ihan ajallaan, niin etten nyt ihan pilvilinnoissa vielä elele...

loviisa

Ihanissa tunnelmissa saat aloittaa juhannuksen. MAhtava juttu..

Itsekin tässä ihan ihmeissäni: testasin aamulla apteekin testillä ja siihen tuli sellainen paksu vaalea viiva? Pitää kyllä huomenna aamulla ottaa uusiksi - jännää! Vähän tuli hyvä mieli kun luin tän ketjun - mullakin siis vielä toivoa ;)

Aurinkoa Juhannukseen,

maria

Pitää vielä tähänkin ilmottaa, että testasin tänää selkeemmän plussan! Uskomatonta! mä olen ihan pää pyörällä täällä... Tulee hieno juhannus!! =)

Hauskaa juhannusta kaikille palstalaisille!!

loviisa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat