Vierailija

Epäilen siis että esikoisella on vesirokko. Mulla itsellä on neuvolassa lääkäriaika tunnin päästä. Olen sairastanut vesirokon muksuna itse, voinhan mennä lääkäriin tartuttamatta ketään?

Neuvola EI VASTAA PUHELIMEEN argh.

Kommentit (5)

Minä kyllä melkein pitäisin sisällä. Tai tosiaan sitten aika kaukana muista (voithan kysyä muiden vanhemmilta, onko heidän lapsillaan tauti jo ollut..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ehkä mä ehdotan papalle että otetaan vaunut ja he pyörivät vaunuilla siinä neuvolan läheisyydessä, niin eivät joudu muiden lasten kanssa tekemisiin. Joo niin mä teen, kiitos avusta :)

Toivotaan, että menee nopeasti ja suht kivuttomasti ohi, jos sitä tautia on. Meillä oli tuossa keväällä juuri nuorimmaisella, ja yksi yö oli tuskaa, mutta muuten meni ihan kohtuudella.

T: Kolmen äiti

Mua pikkusen se huolestuttaa että kun ei ole koskaan ollut papan kanssa kaksin eikä muutenkaan oikein ulkopuolisten hoidossa, niin homma menisi paljon kivuttomammin jos olisivat pihalla... Pihalla on vain vähän lapsia mutta ovat sen ikäisiä kyllä etteivät varmasti ole vielä vesirokkoa sairastanut (kaikki alle 2,5 v) tai ainakaan ei puheeksi ole tullut.

Ehkä mä ehdotan papalle että otetaan vaunut ja he pyörivät vaunuilla siinä neuvolan läheisyydessä, niin eivät joudu muiden lasten kanssa tekemisiin. Joo niin mä teen, kiitos avusta :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat