Sivut

Kommentit (56)

toivottavasti laitatte sivuun pahanpäivän varalle vaikka erilliselle pankkitilille. Itse en voisi elää noin. En tienaa paljon mitään, mutta laitan silti rahaa sivuun. Aina voi tapahtua jotain, johon tarvitsee rahaa ja on hyvä olla varautunut etukäteen.

Vierailija:

Lainaus:

Mä en tosiaankaan tiedä, onko mun tilillä nyt 250e, 500e vai 1000e vai 1500e. Käytän pankkikorttia ja tiedän, että rahat kyllä riittää koko kuukaudeksi. Jos hankin jotain kallista, niin sitten tarkastan tilini ennen ostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaiken maailman juttuihin. Säästötilillä on 6000 ¿. Lapsilisät menee lasten korkorahastoon puoliksi ja toiset puolet menee lasten menoihin (vaatteet harrastukset ym.)

just kävin katsomassa, kun toivoin, että jostakin olisi ilmaantunut lisää. Jessus että on ihana ajatus aamulla rynnätä kauppaan, ja ostaa RUOKAA.

kun pankit valittaa että ihmiset lepuuttavat rahojaan tileillä. Eikö teillä ole edes mitään pahan päivän varalle-kassaa muualla? Minulla on nyt vähän enemmän tilillä kun on asunnon käsiraha menossa maksuun, mutta yleensä on sellainen 2000 euroa pohjalla aina ja sen lisäksi toisessa pankissa 40 000 jos tulee jotain yllättävää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat