Vierailija

tai kohta luovutan kestoilun ja siirryn kertakäyttöisiin. Miten ihmeessä te säilytätte vaippoja niin, ettei ne haise. Meillä on vain kylpyhuone jossa niitä voidaan säilyttää ja siellä haisee hirveälle. Vauva kakkii jokaikiseen vaippaan ja minä ole sitten nioitä vähän huuhtonut ja pistänyt kuivahtamaan taikka sankoon likoamaan. Kerran kahdessa päivässä pesen vaippapyykin koska kerran päivässä tuntuisi luonnonvarojen tuhlaukselta. Ja se sankon vesi on aika iljettävää ja haisee kamalalta kahden päivän päästä. Olisiko kellään parempia säilytys metodeja? Pliis auttakaa mua!!

Kommentit (5)

Moi! Laitatko liotusveteen etikkaa? Se peittää hajua alleen jonkin verran. Itse suosittelisin sama kuin edellinen: huuhtelet kakkavaipat ja laitat ämpäriin ilman liotusvettä. Lisäisin päälle teepuuöljyä: sen eukalyptusmainen tuoksu peittää hajut alleen. Muista, että aine on vahvaa tököttiä: 2-3 pisaraa todellakin riittää!

Kestoilussa on monenlaisia vaiheita. Ajattele, että tämä on niistä vain yksi, ja siitäkin pääset yli :) Hyvä kun kyselit vinkkejä, etkä suorilta luopunut touhusta.

Terkuin kaksi vuotta kestoillut, nyt enää yövaipat päiväkuivalla pojalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli jos peset pyykkiä harvemmin, suosittelen säilyttämään vaipat ilmavasti (esim. korissa) liottamatta. Kakat tietysti kannattaa suihkuttaa vessanpönttöön ensin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat