Seuraa 

Sain juuri äsken netistä tilatulla Aconin 10 liuskatestillä haamun. MUTTA olen halkaissut testin kun olen siitä lukenut, että niin voi tehdä. Tein toisen puolen lauantaina kokeilumielessä ja silloin tuli kirkas nega ja tänään tein toisen puolikkaan johon tupsahti haamu. Onko se nyt paikkansapitävä vai näyttääkö väärää plussaa koska olen sen tärvellyt? Uutta testiä kehiin tietenkin, heti kun pissattaa. Kaapissa on vielä toinen tärvelemätön acon 10 :D

Kommentit (1)

että onnea vaan haamusta!!! Mulla niistä puolikkaista haamuista pyörii tässä jaloissa kaksi...

Ellet ihan vinkuraan ole klipsinyt ja jotenkin " katkaissut" koko pissinimeytymisprosessia, niin plussahan se.

Minä olen raskaustestejä halkaissut ja nyt viimeisimmin ovistestejä " tärvellyt" oikein urakalla, kokeillut muitakin keinoja (kylläkin laiskuuttani), joita käyttöohjeessa ei suositella. Esim. eräässäkin suositellaan kastamaan purkissa olevaan n. 30asteiseen virtsaa joten ei oikein suoraan virtsasuihkusta tulevaan ruumiinlämpöiseen ole suositeltu yms. ja aika kovaa kohtelua noi testit kestää siinäkin mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat