Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuommoset nahkakinttaat vaan tuossa roikkuu, mitä niille vois tehä, enkä tarkota silikoneja.? Pitäskö ruveta lihottamaan saisko vähä lisää " massaa" niihin.. Vai tuommosiksiko ne nyt sitte jäävät?

Kommentit (14)

mulla ei puskurit pienentyny vaikka laihdutin 15kg ja kaksi lasta imetettynä. Ja TOIVOIN todella että pienenisivät. On hankalaa löytää tarpeeksi isoja liivejä ja jos löytää niin saa maksaa itsensä kipeäksi. Olkaa vain tyytyväisiä pienirintaisina, minäkin haluaisin sellaiseksi :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka imetin vaa 1,5kk...oon ratkassu asian niin et ostan hyviä liivejä.

niis ei ole irtotoppauksia vaan semmoset tukevat " toppakankaiset" ju nou.

taas näyttää ihan kranaattiomenilta, heh

jopa isontui, mutta kyllä ne tisut alemmalle tasolle laskeutu tosi selkeesti ja ne tuntuu aivan eriltä kuin ennen lapsentekoa. Aion ottaa silikonit, vaikka nämä omani ei nyt ihan ajokoiran korvat olekaan. Silti, haluan nauttia pystyistä ja täyteläisitä rinnoista taas.

Suomessa leikkaus liian kallis,käännyn kai Tallinnan klinikan puoleen piakkoin..

Mutta sitten varmaan lähtee sitä rasvakudosta ja rinnat entisestään pienenee, mutta ehkä kiinteytyisivät. Minun tuttavalla rinnat olivat ihan samat imetyksen jälkeen kuin ennenkin ja sano vielä että olivat hiukan entisestä kasvaneet.. Niin väärin haluaisin vanhat rintani takaisin!

No hope..vissiin.. Vinkkejä kehiin jos niitä on olemassa.

ap

mun äidillä samanlaiset että pitää vissiin tyytyä kohtaloonsa! =/ kaikilla äidin siskoilla on isohkot tissit, että en tiiä miten se on äidin hypännyt yli se " geeni" ... =DD

Odotin kans tissien pienentymistä ihan hulluna kun lopetin imettämisen, mut olinkin taas raskaana. Miehen kanssa päätettiin, että aletaan nyt jo säästään rahaa mun rintojenpienennysleikkaukseen. Meen sinne sitten kun olen uuden lapsenkin imettänyt :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat