Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija:

Lainaus:

Eli...Huomenna tulee jo kierron 50.päivä, eikä menkkoja kuulu! Testasin viime torstaina negan. Ollut jatkuva vessahätä joten pissa ei rakossa kerennyt olemaan kuin ehkä tunnin...onko vaikutusta? Edelliset menkat kestivät 2vk ja imetyksen olen lopettanut noin kuukausi sitten. Ehkäisyä ei ole käytössä. Kannattaisiko testata uudelleen vai uskoa vaan että menkat nyt ovat jääneet jostain muusta syystä pois kuin raskauden takia...?

Imetyksen lopettamisesta on vielä niin vähän aikaa, että hormonitoimintasi ei ole ehtinyt normalisoitua. Odottele ja jos jatkuu pitkään vielä epäsäännöllisinä, käy gynellä ja saat todennäköisesti hormonikuurin.

klö

Ärsyttää kun joidenkin pitää leikkiä kätilöä täällä... Vähän arvelinkin että tuo toinen ei ollut oikea kätilö. Ei siis kannata enää testata ja jatkan elämääni normaalisti ja oottelen seuraavia menkkoja?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli...Huomenna tulee jo kierron 50.päivä, eikä menkkoja kuulu! Testasin viime torstaina negan. Ollut jatkuva vessahätä joten pissa ei rakossa kerennyt olemaan kuin ehkä tunnin...onko vaikutusta? Edelliset menkat kestivät 2vk ja imetyksen olen lopettanut noin kuukausi sitten. Ehkäisyä ei ole käytössä. Kannattaisiko testata uudelleen vai uskoa vaan että menkat nyt ovat jääneet jostain muusta syystä pois kuin raskauden takia...?

Mulla ollut muuten aina suht säännölliset menkat 28-30pv. Myös imetyksen aikana. Imetyksen lopettaminenko pistää hormonitoiminnan näin totaalisesti sekaisin?

ap

Voit testata varmuuden vuoksi, mutta epäilisin kyllä sen olevan turhaa rahanmenoa. Merkitystä ei ole sillä, kauanko pissa on ollut rakossa.

Hyvää kesää!

klö

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat