Vierailija

Kommentit (21)

Vauvat imivät hyvin, mulla on kätilöiden mukaan ihanteelliset rinnanpäät, mutta ikinä ei maito noussut. Sellaistakin voi joskus sattua, sitten vaan korviketta kehiin. Mun lapsukaiset ovat kasvaneet hienosti, ovat olleet todella terveitä ja heillä ei ole mitään allergioita.

Anna vain rintaa ja yritä, mutta älä koe huonommuutta, jos maito ei koskaan nousisi. Mä koin turhaan aluksi ahdistusta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jouduttiin kesken kaiken sektioon, maitoa nousi vähän rintoihin muistaakseni 4. päivänä. Sairaalassa kävin välillä sähköisellä rintapumpulla avustamassa maidonnousua, vauva oli uninen eikä jaksanut imeä. Lisämaitoa hörppyytettiin ettei imuote kärsisi. Silti en päässyt kantakirjalehmäksi.

Imetin kyllä vauvaa nuo viisi päivääkin vaikka vauva oli tehohoidonosastolla. Siellä sai muutaman kerran lisämaitoa, mutta ei se meidän imetystä pilannut. (6kk täysimetystä ja yhteensä 1v7kk)

siis nukutuksessa leikattiin: maito nousi viidentenä päivänä leikkauksesta. Aloitin imettämisen vasta syntymää seuraavana päivänä ja ilmeisesti lapsi sai koko ajan lisämaitoa (talon tapa, minun kanssa siitä ei keskusteltu).

Toinen syntyi alateitse ja kielsin lisämaidon, imetyksen aloitin salissa ja maito nousi toisena päivänä 12 tunnin tehoimuttelujen päätteeksi :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat