Vierailija

Eli joku jolla on jokin suuri asia menossa nyt elämässään, suuria kysymyksiä, vaikeita tilanteita...jotain sellaista, että " näen" sen hyvin.

Älkää odottako liikoja sillä en ole tehnyt tätä ennen...minua kyllä on sanottu erittäin intuitiiviseksi ihmiseksi ja koen sitä itsekin olevani.

Jos useampi kirjoittaa,valitsen ainakin ensimmäisen ihan itse, eli en välttämättä ensimmäiselle kirjoittajalle vastaa, vaan sellaiselle, josta heti saan jotain viboja, se voi olla vaikka viides kirjoittaja.

Sivut

Kommentit (66)

näen leikkauksen, mutta se ei ole niin suuri ja pelottava kuin luulet sen olevan. Siitä on paljon hyötyä. En juurikaan näe koulutusta vaan menestystä jotain muuta kautta...työelämää kuitenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

haaveilen kovasti vauvaa, tai haaveilin sitten se laantui mutta nyt on sellainen kutina että voisin(pa) olla raskaana! mies ei kovin innokkaana toista hankkimalla hankkisi mutta ei se pahakaan olisi, emme käytä ehkäisyä ja olen täällä ihmetellytkin vikoja menkkojani ja tehnyt pari negaa testiä, tosin seuraaviin kuukautisiin on aikaa, eikai nyt niin Suuri juttu mutta mulle on, jos näkisit, saako meidän poika koskaan pikkusiskoa/veljeä?

On hyvin evotonta teillä. Näen ehdottoman positiivisena asiana sinun työpaikan vaihdoksen, ja joku läheinen ihminen johdattaa sinut uuden työn luo, pian. Firmanne tulee menestymään, näen erään ihmisen jolla on uusia ideoita ja innovatiivisuutta, joka osaltaan polkaisee käyntiin jotain isompaa.

Näen että lapsenne ovat rauhattomia eivätkä kovin tyytyväisiä tilanteeseen. Kiinnittäkää kodin rauhoittamiseen enemmän huomiota.

ap

Mites tämän hetkinen autonosto? Onnistuuko se ja saadaanko kaupat tehtyä? Mites minun työtilanne juhannuksena, tarjotaanko keikkatyötä? Olen tällä hetkellä kolmen lapsen kotiäitinä.

Vierailija:

Lainaus:

JOtenkin en saa sinusta otetta ;)

Taidat olla melkoinen tuuliviiri? Onko sinulla mielessäsi tuhat asiaa joihin haluat päätöksen tai ratkaisun, koet että sinun on saatava mielesi mukaan? Näen että kärsivällisyydellä saat ainakin tahtosi läpi miehesi kanssa, näen että hän on aika jääräpäinen ihminen. Töitä löydät heti, kun vaihdat hieman suuntaa ;)

ap

En tiedä, ristiriitainen ihminen ainakin olen! Tuuliviiri, hm, no en tunnista itseäni tuosta. Olen perinteinen Härkä siinä mielessä, että pysyttelen tutuissa kuvioissa hyvin jääräpäisesti ja jos jotain päätän, en yleensä muuta mieltäni :) Toisaalta tunnepuolella saatan liikkua nopeasti tunnetiloissa äärilaidasta toiseen, olen erittäin tunneherkkä ihminen ja joskus saatan " höseltää" , kun oikein innostun tunnepuolella.

Siinä olet oikeassa, että usein minun on saatava tahtoni läpi! Kärsivällisyyttä minusta löytyy, mistä on hyötyä juuri silloin, kun tavoittelen haluamaani. Olen sinnikäs enkä osaa antaa periksi. Mieheni on tosiaan melkoinen jääräpää, johon toimii väsytystaktiikka ;) Suunnan vaihtamisesta töiden suhteen en osaa sanoa, mutta toivottavasti löytyy jotain kiinnostavaa :)

Tässäpä tällainen nuori nainen suostuu koehenkilöksi, jos kiinnostaa :)

Jos haluat palautetta näkijänkyvyistäsi saman tien, kerro vaikka, millainen sormus minulla on tai millaiset vaatteet tai hiukset tällä hetkellä :) Siis nuo eivät ole mitenkään varsinaisia kysymyksiä, vaan jos haluat palautetta ja harjoitusta - noihin kysymyksiin vastaamalla saat palautteen vaikka heti :)

Varsinainen kysymys voisi olla vaikka se, miten minulla menee töiden kanssa!

Joudunko mahdollisesti leikkaukseen vielä kesän kuluessa. Miten minulle käy syksyllä pääsenkö hakemaani koulutukseen jos niin kumpaan pitempään vai lyhempiaikaiseen? Jos en pääse koulutukseen miten on työllistyminen?

nuorehko yh-äiti. Rahahuolia tulossa ja vakituista työtä täytyisi löytyä. Saanko vakituisen mukavan työpaikan kotipaikkakunnaltani vai joudunko muuttamaan töiden perässä. Rakkaus, tulenko tapaamaan mukavia miehiä, vai olenko jo tavannut hänet?

Olen katsonut huomiset vaatteeni jo valmiiksi ja olen laittamassa päälleni huomenna vaalean jakkupuvun!!! Toivottavasti näkysi pitää paikkaansa!

T:10

Mutta näkisitkö vaikka töistä tai parisuhteesta jotain, miten minulla menee näillä elämänalueilla? Ovatko liian laajat kysymykset? Tarkennetaan: Saanko pian töitä ja mitä mieheni päässä liikkuu parisuhdettamme ajatellen? Onnistuisiko näillä eväillä :)

22

ehdottomasti jos fyysistä yhteyttä kaipaatte, suosittelisin ihan kahdenkeskistä lomaa. Yhteistä aikaa varmasti on, mutta kuten sanoit ette osaa hyödyntää sitä oikein! Näkisin ehkä myös, että fyysisen yhteyden puuttuminen liittyy jommankumman osapuolen psyykkiseen olotilaan. Ei niin, ettäasia liittyisi edes parisuhteeseen, joka toimii henkisellä tasolla, vaan ehkäpä itsetuntoasioihin tai ...vaikea sanoa. tunnen että siellä henkisellä tasolla on kuitenkin jotain, johon kannattaa kiinnittää huomiota, jolloin fyysinen puolikin löytää raiteensa.

Älkää tehkö liikaa suunnitelmia, suuria päätöksiä olisi syytä välttää toistaiseksi.

ap

Näen positiivisena sen, että nivelkipuihisi löytyy parannus jostain ulkomailta, siellä on myös sinulle joku uusi ihminen. Aviolittosi kohdalla en valitettavasti näe juuri mitään...koetko liittosi olevan ohi? Ehkä on aika siirtyä eteenpäin, varsinkin jos lapsi ei ole enää kovin pieni...

ap

Saat pian helpottavia uutisia kokeista. Kysyit monta kysymystä, näen paljon huolia ja stressiä, joista suurin osa aiheutuu toisistaan ja yhteisen ajan puutteesta. Sairautesikin tulee paremmalle tolalle, kun saat mieltä painamasta muut asiat. Miehesi kanssa koet lhentymistä lähempänä syksyä. Yritätte ehkä rentoutua kesällä, mutta väärällä tavalla. Yritä itse löytää sisältäsi varmuutta ja rauhaa.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat