Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

1. miten, millä tyylillä laihdutat?

2. lähtöpaino - kauanko olet laihduttanut - tavoitepaino?

3. mikä on se pahin kompastuskivesi, mitä et voi vastustaa? Tai voiko jonkun entisen ykkösherkun oppia unohtamaan?

Kommentit (9)

Vierailija:

Lainaus:

3. mikä on se pahin kompastuskivesi, mitä et voi vastustaa? Tai voiko jonkun entisen ykkösherkun oppia unohtamaan?

1. yritän syödä vähemmän ja terveellisemmin

2. lähtöpaino 65 kg, tavoite 60 kg

3. ennen oli suklaa, mutta nyt on ruokatorvi ja maha niin huonossa kunnossa, ettei oikein kärsi syödä mitään, eli eiköhän ne kilot tässä kesän aikana karise ihan siitä syystä...

Päivät menee viisaasti ja jopa energisesti liikkuen, mutta illan tullen lämähdän sohvaan ja alan kauhoa kaikkea sisääni. Jäätelö ja pizzat ovat ykkösvastustajiani. Painoa pudonnut reilussa kahdessa kuukaudessa vajaa 5 kg, mutta nyt oon junnannu samassa painossa jo monta viikkoa.. Arghh.

Ja tänään tulee tv:stä ykköseltä mielenkiintoiselta vaikuttava elokuva ja sitten vielä diili. Mitähän kaikkea menee suusta alas niiden aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Aloitan aina huomenna

Lainaus:

70 kg / 160 cm - pari vuotta - -15-20 kg

painon muutos + 2 kg

Lainaus:

Itsekurin puute, ruoka: liian isot annoskoot, hampurilaiset, pitzat... jälkiruuat olen jättänyt syömättä jo pidemmän aikaa, niitä ei tee niinkään mieli.

Vierailija:

Lainaus:

1. Alakarppaan

2. Lähtöpaino 79kg, nyt 59kg - 5kk aikana. Vielä 3kg jäljellä.

3. Tällä hetkellä himoitsen omenoita. Karkkia en ole syönyt yhtään koko laihdutusaikana, ennen kului useampi pussi viikossa. Ruokavalio on muuttunut täysyn eli oikeastaan kaikki vanhat herkut on jääneet.

Oon laihduttanut nyt 15 kiloa ja vielä 15 olisi jäljellä..Tämänkin jälkeen olen vielä ylipainoinen, mutta mulla on tavoitteena 80kg (pituus 170cm) ja sit sen jälkeen katson jos olisi tarvetta tiputtaa vielä kymmenen.

Olen yrittänyt muuttaa koko elämääni ja saada ruokailutottumuksia terveellisempään suuntaan. Proteiineja, hiilareita ja hyviä rasvoja..kaikkia sopivasti. Pois sokerit ja huonot rasvat. Yritän syödä vähemmän kuin aikaisemmin ja pieniä aterioita pitkin päivää.

Kompastuskivinä pitsa ja hampurilaiset yms. roskaruoka. Tähän mennessä olen saanut pidettyä mielihaluni kurissa ja pidän yhden ns. herkuttelupäivän viikossa. Tavoitteena olisi se, että roskaruokaa tulisi syötyä 1-2 kertaa kuukaudessa.

Toinen kompastuskivi on tullut eteen vasta viime aikoina: Ruokahalu on pienentynyt jo tähän mennessä niin paljon, että nyt tekee mieli jättää aterioita väliin..tää on mulle kuitenkin paha, koska sit supernälkäisenä tulee syötyä kerralla liikaa.

Kuinka muilla?

Olen ennenkin kirjoitellut tästä mun urakastani tänne, kun on jotenkin niin kiva saada ns. " vertaistukea" . Toisaalta tämä laihtuminen on tosi palkitsevaa ja toisaalta ihan suoraan sanottuna perseestä!! Välillä tuntuu, että on ihanaa kun on niin hoikistunut ja välillä tuntuu siltä, että olen kauhea läskikasa ja kaikki tapahtuu ihan liian hitaasti. Lisäksi mä olen kauhea ylisuorittaja ja perfektionisti, joten koen ihan törkeätä huonommuuden tunnetta jos olen " lipsahtanut" . Tänäänkin söin 4 karkkia ja nyt ihan kypsä fiilis. Ajatelkaa! Tosi kauheata! 4 karkkia...no huh huh..täytyy vain toivoa, että nuo 4 karkkia olisi suurimpia murheita tässä elämässä :)

Poison Ivy

Vuoden alusta oon vetänyt vain vähärasvasta/terveellistä ruokavaliota täysimetyksestä johtuen ja karppaamalla jonkin verran suunnilleen huhtikuusta saakka

Lähtöpaino 64kg ja tavoite 55kg. Aloitin siis vuoden vaihteessa ja toukokuussa paino tippui aina 51 kiloon saakka

Pahin kompastuskivi on iltasyöpöttely ja se kun tulee hetkiä, jolloin uhoaa itselleen " perkele jos se ei tykkää musta tällasena ni antaa olla" . Niistä pitää päästä yli!

Vierailija:

Lainaus:

Ja tänään tulee tv:stä ykköseltä mielenkiintoiselta vaikuttava elokuva ja sitten vielä diili. Mitähän kaikkea menee suusta alas niiden aikana?

Laihdutan painonvartijoissa.

Lähtöpaino 68 kg, tavoite 62 kg. Olen laihduttanut nyt kuukauden verran, puolivälissä ollaan.

Pahin hetki päivästä on se, kun tulen töistä kotiin ja alan tehdä ruokaa. Napsin samalla kaikkea suuhuni kaapeista... Tänään sorruin tuona hetkenä syömään 5 lusikallista pähkinävoita suoraan purkista ja päälle muutaman karkin. Olisi helpompaa, jos noita herkkuja ei olisi, mutta mies hommaa kaikenlaista ja nauraa vaan mulle, kun en pysty vastustamaan :(

Karkit ovat edelleenkin pakkomielteeni, mutta aika hyvin olen nyt oppinut pitäytymään siinä että syön karkkia vain lauantaisin ja muina päivinä sitten haaveilen vain :) Irtokarkit tuovat yksinkertaisesti niin suuren nautinnon, että en oikeastaan edes halua luopua niistä ihan kokonaan.

Painonvartijoiden ruokaohjelmalla

lähtö 125 - 2vuotta on mennyt. Eka vuonna meni 20 kg, nyt toisena vuonna 30- tavoite 65 (nyt 75)

Ei ole sellaista, koska painonvartijoissa saa syödä kaikkea, kun muistaa järkevät määrät. Mutta mulle pahimpia on juopotteluillat, nestemäisistä kun kertyisi aika reippaasti ylipisteitä - ja seuraavan päivän krapularuoat eivät myöskään ole niitä järkevimpiä. Olen näiden kahden vuoden aikana kuitenkin oppinut pankkisysteemin, kun tiedän, että on juhlat tulossa, syön viikolla vähäpisteisempiä ruokia ja liikun paljon, vielä enemmän kuin normaalisti, enkä syö liikuntapisteitä, jotta sitten viikonloppuna on ylimääräisiä käytettäväksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat