Seuraa 

Kommentit (5)

niin ja ikähän se aina mielipiteisiin vaikuttaa, sanompahan vaan että olen kohta 14 vuotta! mutta se ikä ja kokemus ei vaikuta mitenkään mielipiteisiini! Minä toivon koko stdämmestäni että äidit lopettais tupakan polton kun on raskaana, kyllä siihen pystyy jos haluaa!

tyttå_:

Lainaus:

Sä oot kyl kunnon terroristi ja moraalipoliisi. Hommaa oma elämä..

Ei tietenkään kellään käy mielessä tupakoinnin lopettaminen, päinvastoin lisäsin ja vedin askin päivässä.. HALOO!!! Mä luulin et täällä ois tarkotus esim. kannustaa ihmisiä lopettamaan eikä polkee niitä maanrakoon. Toivottavasti tääl on joku ylläpito joka kieltää sulta pääsyn tälle palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja näin pilata niiden tulevien äitien mahdollisuudet asialliseen keskusteluun ja tukeen tupakoinnin lopettamiseksi, jotka sitä kaipaisivat. Eihän tälle palstalle enää uskalla kirjoittaa polttavansa, koska heti alkaa satamaan puukkoja selkään ja julistus siitä miten tupakoiva äiti ei ansaitse lapsiaan... Todella kannustavaa ja lohduttavaa ja erityisen paljon auttavaa tuossa tupakoinnin lopettamisessa...

Saanko kysyä, että minkä ikäinen olet? Ei taida olla vielä omaa kokemusta oikein mistään? Silloin on aina niin paljon helpompaa olla ehdoton. Kyllä se vain niin on, että elämä opettaa paljon ja opettaa myös suvaitsevaisuutta toisten tekemiä valintoja kohtaan. Jokainen tekee itse päätöksensä asiasta kuin asiasta ja myös kantaa itse niiden tuomat seuraukset. Toisen valintojen seurauksia ei onneksi tarvitse muiden kantaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat