Vierailija

isäni meni uusiin naimisiin puoli vuotta sitten ja silloin tämä nainen vaihtoi sukunimekseen isäni nimen. No,lomalla ollessani kirjoitin vahingossa lomakorttiin naisen nimen entisine sukunimineen. katsoin osoitteen vanhasta osoitekirjasta jonne en ollut muistanu vaihtaa uusia tietoja. selitin asian naiselle, mutta silti tämä loukkaantui. luulikohan hän etten hyväksy häntä isäni uutena vaimona? vai onko naisella yksinkertaisesti panta liian tiukalla?

muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (7)

mun äiti lähetti mulle jotain lomatuliaisia postitse ja paketissa koreili tyttönimi. laitoin hälle viestin että " paketti tuli perille, kiitos! muistuttaisin kuitenkin, että solmiessani avioliiton puoli vuotta takaperin, otin käyttöön mieheni sukunimen: nieminen"

äitiä nauratti. vahinkoja sattuu, ja tuo nyt on tosiaan lievimmästä päästä. tosi hankala kuvitella että itse olisin loukkaantunut.

Sinä ja miehesi olisitte menneet naimisiin puoli vuotta sitten, ja miehesi vanhemmat laittavat korttiin sinun tyttönimesi. Tuntuisko pahalta, siltä että he ovat liittoa vastaan vai olisiko se ihan ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tilanne on vaan toisin päin eli pidin oman nimeni ja se on erittäin laajasti tiedossa. Kuitenkin vielä ja aina vaan tulee postia mulle miehen sukunimellä. Tiedän, ettei pitäisi, mutta otan sen vinoiluna.

Jos taas joku selittäisi, että sori, erehdyin, niin en enää vihoittelisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat