Vierailija

ja olen väsynyt.

eilenkin sängyssä koko päivän.

mista apua, neuvola käskee syömään mehujäitä ja vain ottamaan rauhallisesti.

Kommentit (8)

eli en haluaisi olla työtön jos oon siinä kunnossa että yökkään koko ajan, huimaa ja olen todella niin väsynyt etten jaksa pyykkejä hakea ulkoa, jos olen ne sinne kuivumaan saanut.

enkä jaksa tehä muutakaan.

Naapurit eivät ymmärrä mua, ihmettelevät ja puhuvat että oon masentunu, kun en siivoa ja liiku normaalisti pihalla.

Oksentelu loppui synnytyksessä -eli joo.. loppuu se aikanaan! :D

Toisen raskauden kohdalla oksentelin puoleen väliin raskautta.

Nyt odotan kolmatta ja puoliväli menossa, oksentelen vielä. Pari viikkoa oli taukoa mutta taas laattaillaan. Jännitän josko oksentelu loppuu vai mennäänkö taas esikoisen kuvion mukaan.. ;)

Ilosta odotusta vaan sinne! Kyllä se loppuu. Saikulle jos olo on kamala, nyt en ole kertaakaan vielä saikkua hakenu. Toistaseksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ymmärtänyt tota.

Mutta neuvola antaa saikkua. Joskin joka työnantaja ei kelpuuta neuvolan saikkulappua. Mene työterveyteesi.

Jos olosi on väsynyt, et ole työkuntoinen.

Raskaus ei ole sairaus, mutta raskaus saattaa aiheuttaa sinulle tilan jossa et jaksa/pysty menemään töihin. Silloin sinä rääkkäät itseäsi joka saattaa olla vahingollista raskaudelle. Eikä sun työlaatu ole hyvä, oksennat sitten raskauden tai mahataudin syytä!

Eli hae saikkua jos et jaksa. Vaikka masentuisit niin saat saikkua!

Sun tilasi ei kuulu naapureillesi. Anna heidän olla omissa oloissasi ja parantele sinä itseäsi lepäämällä. Älä välitä mitä muut ajattelee!!

Itse odotan kolmatta ja itse lähinnä "kärsin" siitä kun ulkopuoliset ihmettelee kun jaksan vääntää ja kääntää. Painan töissä kympillä ja kotona autan remontissa.

Esikoisen aikana oli taas eri ääni kellossa! En jaksanut mitään ja kaikki oli kaameeta kun oli saikulla eikä jaksanut.

Pidähän lippu korkeella!

mun raskauspahoinvointi loppu "kun seinään" kun viikko 12 (vai oliko se 13) tuli täyteen! sitä ennen olikin aika karua, jouduin tippaan kun laihduinkin yli 10kg ja nesteetkään ei pysyneet sisällä. yökkäilin pitkin päivää ja vessaan melkein ryömin. pyörtyilin jos nousin ja sitä rataa.. oli karseeta. muuta ongelmaa ei sitten ollutkaan kyllä koko raskaudessa! tsemppiä!

itse oksensin rv 8:lta lähtien ja lopetin oksentelun rv 34. Pahimmillaan 23 kertaa (juu, laskin)

seuraavassa raskaudessa en oksentanut kertaakaan

Eikä siihen oikein mikään auttanu. Söin sitä.mitä milloinkin sattui tekemään mieli, viimeisen kuukauden ei tehnyt mieli mitään. Kokeilin vaikka mitä ja loppujen lopuksi söin keitettyä perunaa, jossa voita ja suolaa vuorotellen vaniljajäätelön kanssa. Ne oli helpoimpia oksentaa.

Valitettavasti tohon ei vaan auta yhtään mikään. Koeta syödä säännöllisesti, sillä jos et syö, voit vieläkin huonommin. Laita miehesi hakemaan kaupasta sitä, mitä milloinkin tekee mieli. Suosittelen puuroa ja mehukeittoa, se ei tee pahaa ylös tullessaan. Samoin perunamuusi on hyvää. Ruisleipä ja raaka porkkana ja omenakin on aika kurjia, jos ne joutuu oksentamaan. Mutta siis koeta syödä. Lepääminen ei varsinaisesti auta, mutta mitä väsyneempi olet, sitä huonompi olo sulla todennäköisesti on ja sitä enemmän oksennat. Ota siis todella rauhallisesti äläkä yritä rehkiä yhtään.

Itselläni pahoinvointi kesti viikolle 27 saakka, siitä tosin viimeiset puolitoista kuukautta oli jo vähän siedettävämmät. Sitä ennen makasin kolme kukautta sohvalla tekemättä yhtään mitään. Koeta jaksaa! Kyllä se jossain vaiheessa menee ohi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat