Vierailija

Joskus, kun tuntuu pahalta (syitä en tässä erittele), minun tekee todella kovasti mieli mennä vessaan, työntää sormet kurkkuun ja oksentaa. Aiemmin olen kärsinyt pakonomaisesta ahmimisesta, mitä ilmeni silloin, kun minulla oli elämässä menossa kriisi. Olen sairastanut masennuksenkin.

Tiedän, ettei oksentaminen ratkaisisi yhtään mitään, mutta tuntuu vain siltä, että haluaisin pahan olon pois sisältäni ja palan pois kurkusta. Siitä tulee halu oksentaa. Koskaan en ole kuitenkaan työntänyt sormia kurkkuun. Mutta koskaan ei pidä sanoa, ettenkö tulisi joskus tekemään sitä.

Kiitos, kun sain purkaa.

Kommentit (1)

sillä silloin ahdistuksen lisäksi tulee syyllisyyden- ja häpeäntunteet vaivaamaan, ja voi olla, että joudut ahmimis-oksennuskierteeseen jne. mutta tuon varmaan tiedät sanomattakin. Joku asia vaivaa siis sinua, jos tunnet olosi noin pahalta. Itselläni oli samantapaisia vaikeuksia, joista pääsin eroon terapiassa, lisäksi päiväkirjan ja ' muistelmien' kirjoittaminen auttoi minua ymmärtämään ahdistavien tunteiden alkuperää. Yritä jaksaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat