Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihmettelin vaan kun meidän puolitoistavuotias teki äsken trampoliinissa kuperkeikkoja vaikka kuinka monta (oikein innostui tekemään kun oppi). Älkääkä nyt hikeentykö, ei ole tarkoitus elvistellä mutta ihmettelen vaan että onko ihan yleistä että tuon ikäinen tekee jo kuperkeikkoja..?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en osaa vieläkään. :D

Kaikki muut perheessäni osaavat, minä en. Lapsena yritin kovasti harjoitella, mutta ei vain onnistunut. Totesin jossain vaiheessa, että olkoot ja koko homma loppui siihen.

En osaa myöskään kärrynpyörää enkä kävellä käsilläni. Olenko jotenkin epänormaali? :D

Viidennelle luokalle menevä tyttöni kertoi ettei hänen eräs luokkakaveri osaa kuperkeikkaa. Ymmärrän jos on vaikka kovin pullukka mutta jos ihan " normaalipainoinen" ei osaa niin mistäkähän johtuu...vai onko siihen mitään kummempaa selitystä...?

Ei opetettu ihan itse vaan älysi ja innostui siitä. Osaa tehdä siis sängyllä, sohvalla tms. Ei kovalla lattialla mikä ei anna päälle yhtään periksi. Saa tosiaan varoa, koska ei osaa ollenkaan varoa missä kohtaa esim. sänkyä tätä " keikkaa" tekee.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat