Vierailija

Haluatteko tavata tällaista ihmistä?

Kommentit (12)

Vierailija:

Lainaus:

Saattaa kesken kaiken ihan muista asioista puhuessa ruveta taivastelemaan, miten suloinen lapsensa on.

Samalla näkee, miten tuntee lähes vastenmielisyyttä muiden lapsia kohtaan, vaikka nämä tekisivät täsmälleen samaa asiaa, kun mitä tämän omat lapset ovat itse tehneet.

Tämä on minusta lievästi rasittavaa, ei se, että ei halua syleillä jokaista vastaantulevaa pikkuihmistä.

mutta miksi täytyy suhtautua mitenkään sellaiseen joka ei tykkää lapsestani? ei kai kukaan normaali fiksu aikuinen sitä näytä ettei pidä jostain??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saattaa kesken kaiken ihan muista asioista puhuessa ruveta taivastelemaan, miten suloinen lapsensa on.

Samalla näkee, miten tuntee lähes vastenmielisyyttä muiden lapsia kohtaan, vaikka nämä tekisivät täsmälleen samaa asiaa, kun mitä tämän omat lapset ovat itse tehneet.

Tämä on minusta lievästi rasittavaa, ei se, että ei halua syleillä jokaista vastaantulevaa pikkuihmistä.

en muista lapsista. ei se nyt mitään vihaamista ole. en vaan tunne palavaa halua touhuilla ja toheltaa joka lapsen kanssa. enhän pidä läheskään kaikista aikuisistakaan

välitä toisten lapsista. Tai siis pidä, välittää on väärä sana. Tykkään kyllä ystävieni lapsista, mutta ihan vieras lapsi ei herätä yleensä niin minkään näköisiä intohimoja, että pitäisi saada se syliin tai mennä lirkuttelemaan.

Omat lapset ovat täydellisiä kullanmuruja, jotka eivät ikinä tee pahaa. Kiusasivat vauvaani (heittelivät tahallaan palloa hänen päähänsä!) Eikä äiti kieltänyt!! Toki itse äkkiä nappasin vauvan syliin ja sanoin että tulee pian vauvalle kipeää. Mut annas olla jos meidän isompi lapsi vaikka tönäisee hänen lapsiaan, niin on jopa uhannut tukistaa poikaani!! Ja kyllä minä olen aina itse kieltänyt, tässä tapauksessa olin vain vessassa käymässä. Väittää etteivät omat lapset osaa puhua rumiani, kumminkin poikani paljasti, että vanhempi oli sanonut häntä saatanan paskapääksi. Jos poikani tulee näyttämään esim. piirrustustaan ja sanoo että kato kun oon osannu piirtää tämmösen auton, niin hymähtää vaan. Voisi edes teeskennellä, niin minäkin teen! En nimittäin enää pidä hänen lapsistaan. Niin ja siis ei oo ainoastaan mun lapsille töykeä, vaan ihan kaikille, paitsi omille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat