Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

opintoja.

olen kirjoilla Hkin yliopistossa myös varsinaisena opiskelijana, mutta seuraava haku open pedagogisiin opintoihin on vasta ensi vuonna ja haluaisin aloittaa jo nyt.

Onko kellään kokemusta näistä opinnoista avoimessa?

Kommentit (9)

Itse työskentelen erityislasten parissa ... Jos asuinpaikassasi on yliopisto niin googleta sivut niin sieltä tietoa löytyy T: toivottavasti erkkapedan - opiskelija

Tarkoitan oikeastaan mitä vaan, joka liittyy tuohon " pakettiin" eli open ped opintoihin.

Olen suorittanut joskus muinoin aik . kasv perusopinnot, näistä lienee hyötyä? Ja onko se sitten ainoa osuus, jonka voi suorittaa avoimessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pedagogiikaa ja kehitys- ja oppimispsykologiaa yhteensa 6 opintoviikkoa. Näistä 2 ov on ryhmäopetusta, jota ei voi korvata millään, mutta erityispedan ja kehitys-/oppimispsykan perusteet voi molemmat tenttiä. Kyselepä avoimen tarjonnasta, voiko siellä suorittaa näitä jompaa kumpaa jaksoa. Opettajan pedagogiset ovat todella kuormittavia (vaikka teoreettisesti ihan helppoja). 35 opintoviikkoon on vain jouduttu änkeämään ihan hirveästi erilaista tietoa ja harjoittelua, tahti on kiivas, töitä paljon ja tentit siihen päälle... ja esim. kahden opintoviikon erityispedan tentti oli meillä ainakin viime vuonna n. 1000 sivua tekstiä (1/3 ruotsiksi), mikä verrattuna yleiseen (n.300s/ov) tenttimateriaalimäärään on aika paljon. Helpottaisit todellakin elämääsi, jos tekisit jotain etukäteen.

Mikäli avoimessa ei ole moista tarjontaa, tee ainakin erityispedan ja kehitys- ja oppimispsykan tentit alta pois heti loppukesän/alkusyksyn tiedekuntatenteissä jos ensi keväänä pääset sisälle opettajakoulutukseen...

Olisiko sulla antaa mitään linkkiä täähän erikoisped. opintoihin liittyen?

Tuhannet kiitokset jo etukäteen, olisi mahtava lukea tuota erityispedag., kun erityislapseni kanssa sitä todellisuutta koko ajan elän.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat