Vierailija

Kävin tänään kampaajalla ja eikö tullut heti valitusta: paljonko maksoi, etkö sä sanonut ettet enää mene kampaajalle bla bla. Ihan turhaanhan mä töissä käyn jos en tuota vertaa voi omiin asioihini kuluttaa. Jankutus alkoi ottaa päähän, niinpä ajattelin ottaa oluen. Mutta eikö mies puutu siihenkin: ja nyt pitää saada tietysti olut kun v...taa, tiedätkö että alkoholismi kehittyy juuri tuolla tavalla (ja siis minä juon sen yhden oluen ja yhden lasin viiniä viikossa...) Ja tätä on siis kaikissa asioissa, mies puuttuu kaikkeen. Tuntuu että olen ihan nurkkaan ahdistettu. Mies itse (muka) tekee töitä kotona, tosiasiassa töitä ei ole ollut koko alkuvuonna. Minä tuon rahat talouteen ja tuo yksi vain osoittaa syyttävällä sormella.

Että ottaa päähän... Pitäisköhän tästä lopultakin alkaa hankkiutumaan moisesta tyypistä eroon. Lapsia meillä ei onneksi ole.

Kommentit (7)

Minäkin vasta 2 vuoden suhteen jälkeen tajusin, että mieheni on narsisti. Juuri tuosta aloin epäillä, kun aina otti kunnian itselleen kaikesta (siis minun tekemisistäni), ja toisaalta vähätteli minun saavutuksiani. Antoi ymmärtää, että olen niin kauhea ihminen, että minua ei kukaan muu huolisi. Vielä eronkin hetkellä sanoi, että en pärjää ilman häntä taloudellisesti (ja paskat). Onneksi ymmärsin lähteä ajoissa, vain kerran ehdin saada turpaani.

Toivon sinulle parasta tilanteessa, oli miehesi narsisti tai ei.

t. 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Enpä ole tullut ajatelleeksi että kyse voisi olla narsismista. Mies on siis elänyt äitinsä kanssa koko lapsuutensa, äiti on vakavasti persoonallisuushäiriöinen enkä ole jotenkin osannut ajatella että mieskin voisi olla. Ihan käsittämätöntä etten ole aikaisemmin moista tajunnut. Oma isäni omaa mitä suurimmassa määrin narsistisia piirteitä, varmaankin miehessä on sillä tavoin ollut jotain tuttua. Taitaa olla itsetutkiskelun paikka...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat