Vierailija

ite ilmottaudun......

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä en ainakaan parista oluesta tule hulamaan enkä edes hiprakkaan. Jos humaltua haluan minun pitää juoda ihan jonkun verran, mulle ei kaks siideriä nouse päähän. Ja kun humaltua haluan niin yleensä lähden kapakkaan juomaan en jaksa vaan kotona istuskella.

Seiska! Rukoilet puolestani ja samalla on ok että juot?! Menee siinä vähän sukset ristiin! Jos todellaki olet rukoilevaista tyyppiä niin muista että Jumala ei hyväksy alkoholia!

Ja en mä hyväksy edes toistepäin! Ei sekää ole oikein että äiti on kotona ja isi juo. Ei sitä alkoholia pitäis juoda ollenkaa! Elämästä voi nauttia selvinpäinki ja jopa muistaa mitä edellisiltana on tehnyt. Monesti olen kuullut että on tullut petettyä puolisoa kun on ollut kännissä... sit puolustellaa alkoholilla! Ai ai!

Mä rukoilen sun ja muiden " juoppojen" puolesta että pääsette siitä myrkystä eroon.

en ole uskovainen vaikka heitin louganin rukouksesta....

eikä kenestäkään tule holistia vaikka kännit ottaakin. jos kotihuolto pelaa niin eikun kippis vaan sullekkin! (taidat itse olla punsin puutteessa....)

olet itse säälittävä luuseri joka koitat olla täydellinen äiti etkä kuitenkaan pysty muuhun kun muiden mollaamiseen, surku juttu, mutta rukoilen puolestasi....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat