Vierailija

.

Kommentit (10)

Olen lapsuuden 18 v asti elänyt uudessa ok talossa-

eli tiedän senmkin edut ja haitat

---

Rivari on silti paras

- oma rauha

- edullinen huolto vastikeen takia

- vastuu korjauksista jaettu

- oma piha

- yleensä lyhyet yhteydet palveluihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei huolta suurista yhtäkkisistä korjauksista, helppous ja vaivattomuus. Meille on ainakin joka paikassa sattuneet vielä todella mukavat naapurit :) Omakotitalossa vietin lapsuuteni ja sain ihan tarpeeksi puutarhan kitkemisestä, marjojen poiminnasta ja nurmen leikkauksesta. Nyt saan toteuttaa noita pienemmällä mittakaavalla. Toki okt sopii ehkä paremmin todellisille viherpeukaloille ja remonttireiskoille!

Omakotitalossa eri yhtiövastiketta, kuten rivarissa.

Lumityöt yms saat tehdä (tai olla tekemättä) milloin haluat, rivareissa usein vuorot ja silloin on huolehdittava ajallaan työt.

Omakotitalossa ei ketään seinän takana, ei itse häiritse naapuria eikä naapuri sinua.

Voit pestä pyykkiä tai imuroida ihan milloin haluat. Naapuria ei haittaa yöllinen suihkukaan.

Kaikki päätökset voit tehdä itse, ei tarvita yhtiökokouksia. Jätehuolto, remontit jne.

- saa juuri tehdä lumityöt yms., kun itseä huvittaa...

- asuminen paljon halvempaa

-päätökset saa tehdä ihan itse ja remontit yms. voi tehdä talkoilla, tutuilla jne. Rivarissa ostetaan aina koko homma sikakalliilla ulkopuolelta. Ja raksafirmat oikein kiskoo noita taloyhtiöiltä. Omalla työllä et voi säästää mitään.

- Omassa kiinteistössä saa riehua aika vapaasti: remontoida kylppäriä, kaataa seiniä ja nakutella yömyöhään.

- Ei ole seinänaapuria.

Lainaus:

Omakotitalossa eri yhtiövastiketta, kuten rivarissa.

Lumityöt yms saat tehdä (tai olla tekemättä) milloin haluat, rivareissa usein vuorot ja silloin on huolehdittava ajallaan työt.

Omakotitalossa ei ketään seinän takana, ei itse häiritse naapuria eikä naapuri sinua.

Voit pestä pyykkiä tai imuroida ihan milloin haluat. Naapuria ei haittaa yöllinen suihkukaan.

Kaikki päätökset voit tehdä itse, ei tarvita yhtiökokouksia. Jätehuolto, remontit jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat