Vierailija

Pahoitin todella pahasti mieleni kun miehen ex haukkui pojalleen meidän yhteistä tyttöä jolla ikää on 1v! hän on kuulemma läski ja avuton ja kaikkea muuta! nainen ei ole koskaan meidän lasta nähnyt mutta poika on kertonut äidilleen tytöstä koska hänellä on melkein saman ikäinen tyttö itsellään. ei pitäisi miettiä tuota asiaa mutta inhottaa että ruvetaan lasta haukkumaan. ja tämä haukkuminen oli alkanut aivan yht`äkkiä, poika oli suuttunut äitiinsä ja soitti isälleen että tulee kotiin. (poika asuu siis meidän luona)

nainen on 30 vuotias ja saa varmaan jotain sairasta mielihyvää haukkumalla pieniä lapsia!

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tunteet muutenkin tosi pinnassa kun olen raskaana, niin itkettää koko ajan. sanoin pojalle että en halua edes kuulla mitä muuta hän on lapsestani sanonut.

haukkuu kyllä omia lapsiaankin, ja uhkailee nykyisn miehen kanssa heitä remmillä, luulen tosin että ei pelkkään uhkailuun jää. Uskon kyllä että saattaa olla minua kohtaan mustasukkaisuutta kun poika halusi meidän luo asumaan, ja kun minä ja mieheni häntä nykyisin kasvatetaan. poika voi nyt elää lapsen elämää eikä tarvitse olla orja piiskurina äidillään.

poika käy nykyisin psykologin luona juttelemassa kun on niinpaljon asioita mitä hän on nähnyt äitinsä luona mitkä eivät sovi lapsen silmille. ikää pojalla on 10v, ja alkoi näkemään kauheita painajaisia kuukausi sen jälkeen kun muutti meille, aikaisemmin ei ole niitä nähnyt. Psykologi sanoi että nyt ne alkaa purkautumaan kun on turvallinen paikka jossa näyttä rehellisesti tunteensa. Olen monet yöt valvonut pojan vierellä pitäen häntä kädestä kiinni kun hän näkee painajaisia. Sanoin psykologille että haluan kyllä itsekin tulla hänen kanssaan juttelemaan, en olisi ikinä voinut uskoa millaista elämää lapsi voi elää, en pysty niitä tunteita käsittelemään yksin mitä tunnen. Äidille on tapaamisoikeus niin pitkään lapseen ennenkuin koko vyyhti on saatu selvitetyksi, ja aina poika tulee kesken pois sieltä. Mennään huomenna sosiaalitoimistoon ja koitetaan saada loppu tähän, poika eikä kukaan enää jaksa tätä.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Informoida äitipuolelle äidin haukkumisia.. Sano ap pojalle, et aikuisten kiukuttelut on syytä jättää omaan arvoonsa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat