Vierailija

siellä oli rahaa 15e, otin sen ja vein kukkaron poliisiasemalle.

mielestäni en tehnyt suurta rikettä vaikka otin rahat, omistajalle on varmasti tärkeämpää saada korttinsa takaisin.

mitä itse tekisitte?

Kommentit (25)

Sen verran ikävältä tuntui jo kun oma lompakko katosi ja sain sen sitten kyttikseltä kylläkin takasin mutta idiootti löytäjä oli vienyt 40 euroa! Vittu että vituttaa tollaset ihmiset jotka löytää ja vie!

Eihän tuo nyt valtava rikos ole ja varmaan omistaja tosiaan on iloinen, kun saa kortit takaisin ja olis ehkä valmis antamaan löytöpalkkionkin. Rahojen ottaminen on silti varastamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sisältö oli noin 30 euroa, muutama Islannin kruunu sekä lappu jossa luki jotain. ei siis kortteja eikä mitään muutakaan, josta omistajan olisi voinut päätellä.

poliisikin katsoi vähän pitkään kun lompakon annoin, vissiin tämmöisiä ei paljon palautella?

Yhteenveto tähän aiheeseen (edellä olevien vastauksien perusteella).

1) Rahapussin löytäjä on AINA kompetentti (siis kyvykäs) arvioimaan pussin tärkeyttä sen omistajalleen (siis kadottajalle) ja voi tehdä itsenäisen päätöksen, tuleeko pussi toimittaa vaiko olla toimittamatta poliisiaseman löytötavaratoimistoon.

2) Jos pussissa on huomattavan paljon käteistä rahaa, niin pussi kannattaa silloin pitää itsellään, varsinkin , jos on itse köyhä.

3) Jos pussissa ei ole paljoa käteistä rahaa, mutta kuitenkin pussissa olevat kuitit osoittavat, että pussin omistaja on ilmeisen varakas, niin tällöinkin pussi rahoineen kannattaa pitää itsellään, jos on itse köyhä.

4) Jos pussissa ei ole paljoa rahaa ja mikään muukaan ei indikoi (siis osoita), että pussin omistaja olisi varakas, löytäjä voi toimia pussin kanssa miten itse parhaaksi näkee (joko toimittamalla sen poliisin löytötavaratoimistoon tai sitten pitämällä itsellään.

Ylläolevan pohjalta MIETTIKÄÄPÄ VÄHÄN ITSEKSENNE VASTAUKSIANNE. Onko vielä jollain jotain lisättävää?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat