Vierailija

siis ainahan se on perseestä ollu, nyt vaan taas rupes pännimään oikein olan takaa. kun on pieni firma, niin omistaja perheineen on tietty maailman napa. kysyin tässä yhdessä vaiheessa että koskas mä voisin pitää ne muutamat hassut kesälomapäivät mitä mulle on kertyny. kauppias vastas että kunhan nyt itse ehtis pitämään. poikansa on pitäny jo pari viikkoa, kolme vielä pitämättä. ja sehän on ihan itsestäänselvää että poika saa pitää milloin haluaa, paskaaks kenelläkään muulla on väliä. mua niin kyrsii kun muista työntekijöistä ei oo mitään väliä, kunhan omalla porukalla on kaikki just eikä melkein. ja aina mulle pitää valittaa ihan kaikesta, vaikka tää patalaiska poika enemmän ansaitsis ne valitukset. vittu kun vituttaa.

juu, tiedän. pitäis olla onnellinen että ylipäätään on työpaikka mihin mennä, mutta kyllä mua toi toiminta vituttaa kuitenkin.

Kommentit (4)

ennen kun pitää tietää koska lomansa pitää. Jos näin oli niin ei o hääviä juu. Mulla kans vähän samalla lailla, että sitten saa pitää kun muut on pitänyt ja viime tingassa muutellaan. Tää on tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat