Vierailija

Meidan tytto oli nyt 5v5kk 111,5cm ja 24kg.

Mietin vain etta on aina ollut hieman painavampi, mutta onko tuo paino yha ok? Itse en ollut mukana mittauksessa, niin en sen enemmin voinut kysella...

Kommentit (12)

Mitäs jos laittaisit koko perheen ruokailutottumuksia parempaan suuntaan?

Todella epäreilua vedota geeneihin tilanteessa, jossa asioihin voi vaikuttaan.

T: Entinen kirppu, nykyinen satakiloinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tykkaa salaateista ja hedelmista yli kaiken, joten usein ruoka koostuu juuri vihanneksista, kanasta/kalasta, riisista/pastasta silloin talloin.

Kouluunkin joutuu ottamaan omat evaat, joten tiedan tarkalleen mita syo paivan aikana. Tottakai herkkuja syo myos valilla mutta kohtuudella.

Miksi geenit eivat voisi vaikuttaa???? sisarukset ovat vauvoista asti olleet erilaiset. Ensimmainen apinoi syntyessaan 4kg ja nuorempi 3,3kg ja niilla kayrilla ovat aina kulkeneet, samaa ruokaa tarjoillaan molemmille.

Mieheni, ja varsinkin hanen sukunsa naiset ovat todella pienia ja siroja.

Eli mun logiikan mukaan, vanhempi on tullut enemman minuun ja nuorempi isaansa.

Tyton paino on syntymasta asti kulkenut tasaisesti tuolla +20 kayralla, pituus keskikayralla. Nyt oli ehka hieman mennyt jopa tuon +20 yli, jos oikein kayrista katsoin. Itse ole iso, niin mietin vain ettei tytto lahde samalle linjalle... Liikkuu paljon ja syo terveellisesti, jos ne on vaan ne geenit??

Pikkusisko onkin sitten ihan eri sorttia. Pieni ja siro, ja syo kuin varpunen, nyt 2v oli 10,2kg ja 84cm.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat