Vierailija

Pitääkö kohteen kuvaukseen kertoa miltä vaate tuoksuu?

Esim. Tuoksuu pesuaineelle/haisee ummehtuneelle/ ei tuoksu millekkään tms?

Myin vaatteen joka haisi täysin normaalille samalle kuin kaikki muutkin vaatteemme. Aikaisemmin ei ole tullut valituksia, mutta nyt kuulemma

vaate tuoksuu voimakkaasti ja tuote ei näin ollen vastannut kohteen kuvausta.

Tuli jotekin tunne että ostaja haluaa tällä tavalla vaatteen halvemmalla.

Tosin ehdotin palauttamista jos se vain hänelle käy.

Luulen että muiden nokka ei haista mekossa yhtään mitään erikoista tai tiedä häntä. Vaate oli kuitenkin pesty ennen myyntiin laittoa.

Kommentit (11)

vaate on pesty jos on todella herkkä hajujen suhteen tai jopa allerginen.. itse pesen aina hajustetuilla aineilla, minusta niistä jää " puhtaampi" tuoksu.. =)

kaihan se ite sitten pesee sen ja saa siihen oman tuoksunsa.

Onhan näitä kaikkia juttuja.

Olen itse oppinut sen että myös vaatteen sisäpuolella oleva mahdollinen nukka on mainittava. Eräs ostaja ei halunnut tuotetta kun sisäpuolella nukkaa, päältä aivan nukaton. Ilmeisesti se pitää sitä tuotetta väärinpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja sen jälkeen jopa liottanut etikka vedessä kun tuoksu ei lähtenyt pesemällä.

Ja mikään ei kuulemma vie hajua pois.

Todella omituista.

Viiraakohan päässä. Koska kaikki vaattemme on pesty samoilla aineilla ja tosiaan kukaan ei ole koskaan valittanut.

Ja mielestäni tosiaan kohde piti paikkaansa vaikka siinä ei ollut kuvailtu mille vaate tuoksuu.

Kaikkeen sielläkin törmää.

Kannattaisi varmaan ostaa vaatteet uutena, jos on niin herkkänenäinen, että toisen pesuaineen hajusta pitää alkaa valittamaan. En ole kyllä IKINÄ kuvaillut tai huomannut jonkun muun kuvailevan vaatteen HAJUA. Voi äiti..

esimerkiksi tupakan käry haisee aivan hirveälle ihmisestä joka ei polta ja muutenkin jotkut säilytää vaatteitaan jossain varastossa ja haju on ummehtunut vaikka pesisi useamman kerran :-(

Ratkaisen itse ongelman pesemällä vaatteen ennen käyttöä itse. Sittenpähän saan pahan pesuainekatkun pois. Ehdotitko ostajalle, että pesisi vaatteen?

Näitä aina löytyy, ikävä kyllä. Jokaisessa taloudessa on omat tuoksunsa. Mikäs sille mahtaa. Pyydä palauttamaan, mutta älä anna alennusta.

Yksinkertaisesti siitä syystä että oma nenä on siihen tottunut eikä haista " mitään hajua" . Mutta täytyy kyllä sanoa että ihmettelen miten jotkut voivat käyttää niitä hirmuisella löyhkäaineella pestyjä vaatteita. Itellä henki salpaantuu ja silmiä kirvelee kun avaan sellaista pakettia. Eikä ole kyse mistään allergiasta! Mutta kyllä se lemu on aina pesemällä pois lähtenyt...

Mutta sellaisesta hajusta ei tässä tapauksessa ole kyse.

Vaan pesuaineen tuoksusta.

Ja hajun kyllä luulisi olleen lähtenyt pesussa.

Pitänee palauttaa rahat ja käskeä vaate takas kotiin ja myydä uudelleen. Tuskinpa " hajua" muut noteeraavat.

itse olen ostanut huutiksesta ja kyllä ne vaatteet pahalle haisee, jos on tottunut hajuttomilla pesemään. Mutta jos vaate muuten vastaa kuvausta, niin en alentasi hintaa pelkän hajun perusteella. Kai se ostaja nyt kuitenkin pesee sen ennenkuin ottaa käyttöön?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat