Seuraa 

meillä lähtee kämppä alta eikä uutta kämppää olla saatu..pitäis muuttaa pois vikaan päivään mennessä...(kiitos vuokra-rästien) eikä tää oo ees eka kerta meille...joten ei saada kaupunginkaan kämppää kun on edellisestä rästit maksamatta...pitäis maksaa 4400e ennenkö ne rupee jatkaa hakemuksen käsittelyä (eli siis rästit pitää olla maksettu kaikki). Muualtakaan ei oikeen helposti saa asuntoa kun ei oo luottotietoja... lokakuussa tulee vielä toinenkin muksu... miten mä jaksan tätä enää :( Töissäkin pitäis muka jaskaa syyskuuhun asti hymyillä...varmaan sitte kodittomana... SOSSUKAAN EI ILMEISESTI VOI TARJOTA KUIN LAPSELLE MAJOITUKSEN...JA SITÄ MÄ EN KYLLÄ KESTÄIS SIT ENÄÄ....

Sivut

Kommentit (76)

UKON TOUHUT TOSIN EI AINA OLE OLLEET MITÄÄN KAIKKEIN VIISAAMPIA JA SIITÄ ON SITTEN MINÄ JA LAPSI SAANUT " KÄRSIÄ" JA NYT UKKO VÄITTÄÄ ETTÄ TÄMÄ TILANNE ON VAIN MUN SYYTÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sinulla itselläsikin tulot lienee kuitenkin vähintään se 1500¿/kk Eli jos lasketaan 3500¿/kk, mistä vaikka tonni viissataa veroihin yms, 500-700¿ ulosottoon (jos ulosotto perii enemmän, neuvotelkaa pienemmästä summasta), tonni vuokraan ja laskuihin (pitäisi riittää, jos vuokra n 600¿/kk), 300-500¿ ruokaan (riittää varmasti ruokaan, kun hyvinsyövä 3h perhe käyttää 400¿/kk). Jos tienaatte enemmän, niin käteenkin pitäisi jäädä hiukan enemmän. Missä laskelmani kusee? Siis miksi rahanne ei riitä vuokraan?

kiia83:

Lainaus:

on pikkuveljen vanha ja saatu ilmaiseksi... netin lasku on n. 22e/kk ja se ollaan haluttu pitää kun on aika tarpeellinen... ollaan sitten tingitty ruuasta...

olette töissä ja saatte palkkaa ja vielä lapsilisän. Ulosotto ottaa korkeintaan 33 % tuloistanne. Niin kyllä pitäisi riittää rahan vuokraan. Jos esim. molemmat saisitte käteen 1000 euroa palkkaa, ja todennäköisesti saatte enemmän. Kukaan ei Finnairilla varmaan ole töissä noin pienillä palkoilla.

Niin teillä pitäisi olla ainakin 1400 euroa kuussa käteen, jos ulosottoon menee noin 600 euroa. Jos vuokra on 700 euroa jää muuhun elämiseen vielä 700 euroa.

Taidat kusettaa tai ette osaa hallita rahankäyttöänne!!!

myös toi sossun maininta meijän tilanteesta...jos oltais työttömiä maahanmuuttajia tai opsikelijoita tai alkkiksii ni saatais varmasti sossusta paljon enemmän irti... mut meijän ongelmat on just siinä ku ollaan molemmat duunissa mut rahat ei riitä kun just ruokaan ni sit tulee noita velkoja koko ajan ja ne sitten otetaan ulosmittauksilla veke liksasta ja taas jää käteen n. 500e /kk TODELLA V-MÄINEN KIERRE!

meillä tosiaan molemilla nuoruuden typeryyksistä aiheutuvia velkoja, lainoja yms. jotka ulosmitataan palkasta ja käteen ei jää rahaa kuin juuri ja juuri ruokaan ja ehkä puolikkaaseen vuokraan kuussa....

sinne mennä jos muuta paikkaa ei nyt löydy... pitää vaan kaikki tavarat viedä jonnekkin varastoon kunnes löydämme uuden kodin jonne ne taas mahtuvat....

vaan omaa nuoruuttanne nyt korvaatte. Miten jos kirjaisi ihan välttämättömimmät mitä tarvitsee, uylös, ja kaiken muun karsii pois kunnes saatte talouden kuntoon? Esim nettimaksullakin jo saa ruokaa ostettua jne. Eikö ne soskusta huomioi teidän velkojen ulosottoa?

ja vielä maksan pienestä palkastani veroja jotta sitten vaan spurgut ja maahanmuuttajat voivat hyödyntää sossussa...kun olen itse sitten hädässä niin sossu sanoo vaan että eivät he voi tehdä mitään, muuta kun suunnilleen hajoittaa perheen ja sijoittaa lapsen johonki!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat