Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

keltään perheeltä mitään kukkia tai muistamista kesälomalle lähdettäessä. olenko siis niin mitätön?

Sivut

Kommentit (31)

tulen itse iloiseksi, kun voin ilahduttaa ihmisiä muistamalla heitä ja kiittämällä siten lujata työpanoksesta. Se on minulle itsestäänselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvien lomien toivotus riittää. Naistenpäivänä vien hänelle kukkia ja nimipäivänä, jos osuus arkipäivälle.

Tsiisus, miten ahneita hoitajia jotkut ovatkin. Odottavat käsi ojolla lahjaa kun lomalle lähtevät. Taatusti muistavat sitten lopun elämänsä tuon asian. Ai niin, jouluna vien ISON herkkukorin hoitajalle.

Mutta lomalle lähtiessä, sitähän saisi viedä monta monta kertaa lahjoja. Lapseni hoitaja oli viikon jo tässä keväällä lomalla ja nyt 4 viikkoa ja syksyllä vielä viikon. Pitäiskö viedä joka loman alla lahja ?

Miksi pitäis jotain kukkiat jotain muuta antaa . Eikös sulle makseta palkka siitä hyvästä että hoidat niitä muksuja. Ne ovat sun asiakkaitas sun pitäis antaa niille kukkia...

Tämä oli vaan mun mielipide.

Jos lahjoista puhutaan, moni tuo jotain pientä jouluna tai useimmiten silloin, kun hoitosuhde päättyy. Itsekin teen aina hoitosuhteen päättyessä lapselle muistoksi lahjan joka säilyy, kuten tyynyliinan jonka olen itse ommellut ja kuvioinut.

Se kuuluu tähän työhön ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia; toinen saattaa muistaa vaikka hoitajan nimipäivänä, toinen taas ei milloinkaan. Ei se ole sen merkki, ettäkö olisi hoitoon tyytymätön. Kuten sanonta kuuluu, ei hyvästä työstä palkkaa pyydetä. Jos joku jotain tahtoo antaa, vaikka pientäkin, olen todella otettu ja ilahdun.

yks. pph.

kyllä minä ainakin jollain pienellä, esim. kukilla, muistan lapseni hoitajaa kesälomalle lähdettäessä. Hyvä mieli tulee kummallekin osapuolelle!

Toki on kiva saada niitä lahjoja mutta en odota sellaisia ja kaikkein paras lahja on suullinen kiitos vanhemmilta tai lapselta :) Ymmärrän senkin että vanhemmat on erilaisissa elämäntilanteissa omine ongelmineen ja huolineen ja jos joku isä ei toivota hyvää lomaa ei mun loma siitä pilalle mee,en sitä mieti ENKÄ VARSINKAAN TULE TÄNNE KAILOTTAMAAN!

Mistä voit ap tietää isän asioista ym ja jos kiitos unohtuu ei lie rikos - En itse ymmärrä sitä että tulla arvostelemaan vanhempia tai hoitolapsia - tykkäisitkö jos sua arvostelis jotkut vanhemmat täällä?

lapsi ollut vasta kuukauden hoidosssa. En tiennyt et hoitajan lomalle lähtiessä hänelle pitää viedä lahjoja. Miksiköhän mun pomo ei tuonut mulle kukkia kun jäin lomalle?

Toki on kiva saada niitä lahjoja mutta en odota sellaisia ja kaikkein paras lahja on suullinen kiitos vanhemmilta tai lapselta :) Ymmärrän senkin että vanhemmat on erilaisissa elämäntilanteissa omine ongelmineen ja huolineen ja jos joku isä ei toivota hyvää lomaa ei mun loma siitä pilalle mee,en sitä mieti ENKÄ VARSINKAAN TULE TÄNNE KAILOTTAMAAN!

Mistä voit ap tietää isän asioista ym ja jos kiitos unohtuu ei lie rikos - En itse ymmärrä sitä että tulla arvostelemaan vanhempia tai hoitolapsia - tykkäisitkö jos sua arvostelis jotkut vanhemmat täällä?

harmittaa oiein ap. puolesta tuollaiset heitot.

Täällä on ollut sivukaupalla ketjuja , mitä veidä pk hoitajille kevät juhliin ja silloin kaikki laulaa kuorossa että on tapna jotain viedä. Ja nyt sitten veisataan, et sähän saat palkaa.

kuulkaas nyt moukat pk hoitaja saa pajon paremman palkan paljon helpommasta hommasta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat