Vierailija

Lapsi on hoidossa joka päivä n.7-9h ja syö kaikki ateriat hoitopaikassa jne. Mikä olisi kohtuullinen korvaus/vastapalvelus? Kiitos jos viitsitte kommentoida!

Kommentit (23)

Itse en siis rahaa edes ota vastaan. Epäilen vaan, etten saa mitään, koska hän ei ole mitenkään ottanut asiaa esiin, onhan lapsesta kuitenkin aina suuri vastuu ja kiva jos viikon stressaan ja en saa edes vastapalvelusta..

-ap

Ikinä, ikinä, en tuollaisia palkkioita suostuisi YSTÄVÄLTÄNI ottamaan jos hänen (jo isompi) lapsensa olisi meillä hoidossa yhden viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomaavaista on korvata ruokakulut ja ehkä joku lahja antaa kiitokseksi.

Ja tietysti auttaa sitten vastavuoroisesti ja ottaa ystävän lapset joskus hoitoon.

Viimeisimmästä duunistani käteen jäi palkkaa 900e ja siitä ei tosiaan olisi irronnut 200e.

Minä en ystävänä ottaisi mitään. Odottaisin kuitenkin vastapalvelusta jollakin tapaa, esim. joku ilta hoitaisit minun lastani tms.

Jos sanoo jonkun tietyn summan, niin tietenkin sen joudut maksamaan, mutta jos hiukan epäröi ja sanoo ettei tarvi mitään, niin käy kaupassa heidän puolestaan ja osta pari pussillista ruokaa. Jotain perustarvikkeita, kuten juustoa, lihaa, maitoa, mehua, leipiä, jäätelöä....

Mannerheimin lastensuojeluliiton palkkasuositus ei kelpaa enää kellekään. Eli kaikki väittävät maksavansa 1 illan hoidostakin 50-100¿. Saati sitten viikosta.

Lapsen hoitaminen on aika rankkaa. Me maksetaan tutuille sukulaistytoille 10e tunti lapsenhoidosta, mutta tuolla hinnalla viikon hoidosta tulee tosi kallis.

" En sitten halua rahaa tästä hoidosta, mutta jos jotain palkkiota haluat maksaa, niin toisitko vaikka 1-2 ruokakassillista, jossa olisi jotain lapsen herkkujakin, niin olkoon se sitten palkkiona ja korvauksena ruoista."

Minusta tämä ei ole mitenkään töykeästi sanottu, en itse ainakaan loukkaantuisi ja ystäväsikin ymmärtää kyllä rahatilanteesi varmasti.

Siis tekisin niin, että ostaisin 2 isoa muovikassillista ruokaa ystävälle ja antaisin palkkaa 200¿. Onneksi ei tarvitse viedä kaverille hoitoon. Olen lähes varma, että jokainen kaverini jolle ylipäänsä voisin viedä hoitoon, antaisi rahat takaisin ja sanoisi hoitavansa ilmaiseksi.

Vaikka mielelläåni autan ja tätä lasta hoidan (vaihteluahan se on) mutta olen kyllästynyt kun saan aina auttaa muita, muttei kukaan koskaan auta minua : (

Ja olen pyytänyt (myös tältä jonkan lasta nyt viikon hoidan).

-ap

ystäväni leikkaa yhden viikon 8h päivässä sukulaisteni hiuksia riittäisikö herkkukori tai ystäväni siivoaa viikon asuntoamme tai piirtää talomme jne. Minkä muun ammatin harjoittamista odotetaan ilmaiseksi????

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat