Seuraa 

Huomenia vaan teille kaikille enskattarille! Huomasinkin täällä töihin tullessani että kaikki varmaan vielä unten mailla eikä kukaan aloittanut tän päivän pinoa, joten tässä.

Oma napaseni: Täti lähti, kp6/28 ja tästä päivästä alkaa puputtelu, juhannus ja juhla!!

Plussia teille ja meille! <3

Sivut

Kommentit (25)

-Naksu-: Mulla melkein viikkoa ennen menkkoja tulee turvonnu olo, pistää ja vihloo vatsaan ja repimisen tunnetta tulee sillon ku on rentoutunu (esim. nukkuessa keskellä yötä). Kaikkein kummallisinta on se, ettei mulla ennen ollu MINKÄÄNLAISIA menkkakipuja... nyt on luoja suonut ne siis minullekin.

HAA! Muistelin just tässä kun ovis kolkuttaa pian ovella, että tepsiikö ja onko kannattavaa ostaa niitä rohtoja joilla on kuulemma parantava voima oviksen jälkeen? Meinaan nää punkun juomiset, foolihappo, greippimehu, e-vitamiini sun muut...? :)

Tulin ihan hätä hätää, tulin just töistä ja huomenna aamuun, joten pitää kömpiä sänkyyn just kohta...

Mooli: Mitä mitä?! Ihan kohtuutonta ressiä tämä odottelu! =) Pitkin päivää mietin mikä tilanne eikä täällä olekaan mitään tietoa!

Vakityöpaikkoja oli ollu jaossa, onnea!!!!

Killalle vilkutus!

ON: Mitä kamalaa! Kp24/28 ja vaaleen ruskeeta tuhrua JO NYT! Mitä v***ua, sanon minä, anteeks vaan! Alkaa mennä hermot, mieskin jo tokasi kun ilmotin ton, että siis täh, mitenköhän pirussa nyt jo kun ei vielä tod pitäis! Sillä näköjään alkaa kanssa mennä hermot mun epävakaan kropan (ja joskus persoonallisuudenkin =D, hehheh) kanssa! No, jää nähtäväksi, vaikka kyllähän ton jo tietää...

No, mutta hyvää yötä siis, hauskaa jussia kaikille! Mäkin käyn täällä aivan varmasti joka päivä lueskelemassa, joten nähdään, työmyyrät! =)

Anteeks pikaisuus, silmät lupsuu... ZZzzzzzz........

Sisältö jatkuu mainoksen alla

me ollaan juhannuksena kotona :) rentouttavaa lepäilyä, lukemista ja hyvää ruokaa ja yhdessäoloa se riittää mainiosti. En oo yhtään innostunut ruuhkiin ja mölyyn menosta ja kun ei toi viinakaan innosta niin että kukin tyylillään.. nuorempana tuli kyllä mentyä tukkaputkella ja nautittua alkoholia niin riittämiin että kyllästys iski totaalisesti ja nyt melkein absolutisti, välillä vähän ja todella harvoin, tulee niin kipeeksikin jos harvakseltaan vetää lärvit (viikko sairaana ja väsyneenä) nou tänks. Mutta nauttikaa te muut täysin syrämmin vauhdikkaasta juhannuksesta!

paljon on piinailijoita, voi Yedo nyt kyllä toivoisi jo jotain ratkaisua sun tilanteeseen bd bd bd

Sussu, sulla on tosi lupaavat oireet! bd bd bd

Mooli ettei sit kuitenkin se roskishaamu......bd bd bd vielä on toivoa

Sadeye, voi kun sulla on masis päällä. Mulla on kans välillä ja luulenpa että hormonit osin vaikuttaa asiaan eli oviksen aikaan ja ennen tätiä ja sulla taitaa olla kp perusteella ovis aika. Ennen tätiä mä oon tajuttoman ahdistunut ja masentunut, ja kun täti alkaa ni olo on täysin toinen että tämmöistä tää naisen elämä :(

toki kannattaa pohtia myös sitä omaa työtilannetta, olisiko mitään mahdollisuutta yrittää jotain muuta mieleisempää työtä, irtisanoutuminen puolestaan aiheuttaa työttömyyspäivärahoissa 3 kk karenssin joka on aika paha jos ei ole jotain muuta tiedossa, eipä sitä osaa auttaa kun ei tiedä tilannetta tarkalleen, mutta jaksamista sinulle *hali* toivotaan että se mieli siitä piristyy, toivottavasti työilmapiiri edes olisi miellyttävä koska jos sekin on kamala niin sitten on ikävää.

omanapis: prog testin tulokset oli jotain yli 30 kun normaaliväli tuossa kierron ajankohdassa (oviksen jälkeen viikko) on kuulemma jotain 16 -71 suunnilleen sinnepäin... eli kuulemma laboratorioihmisen mukaan normaali on. Aion kyllä vielä gynellekin soitta kun hän tulee lomalta.

Eipä tässä muuta kp on 4/21-31 mutta olettaisin että tästä kierrosta tulee pitkä kun edellinen oli toi superlyhyt ja kerran oli kans aika lyhyt ja seuraava oli pitkä että jos linja jatkuu...(vaikka näissähän ei oo mitään lineaarisuutta ;)

kaikille piinailijoille super bd :t ja plusssaaaa ihan kaikille tasapuolisesti

juhannusta!!

Testi on nyt sitten tehty ja siihen ilmestyi punahko tummmmmma ohut viiiva..en vaan jotenkin uskalla uskoa vielä..

Käyn huomenna vielä ostamassa apteekista testin kun tuo millä testasin oli ihan smarketin pregnant testi..

Niin, joku kyselikin että olinko aikaisemmin haamuja testannut..

Juu tämän vkn maanantaina tuli testiajan sisällä haaleaakin haaleampi viiva jonka kuitenkin näki..

Mitäköhän se apteekin testi näyttää..

*jännittää*

mökille lähdössä ja kerkee pikaisesti täälä käymään... eli eilen illalla alkoi jo tiputtelu ja eiköhän tänään kp 31/28 vaihdu kp 1... ja aamullijnen testi oli nega... että eikun vaan aloittamaan 4 clomi+terolut kiertoa... hyvää juhannusta kaikille ja palailen ma tänne...

adette

jaksamista sullekin työhön, ei oo kiva pyhinä töissä olla varmaan, mutta sulla on sit varmaan kompensaatiopäiviä? kiva kun sä aina jaksat kommentoida *tykkis*

ja muuten siitä progtuloksesta, jäi vähän mietityttään että kun se gyne puhu jotain siihen tyyliin että jos jää alla 20 niin voi miettiä clomia ja eihän toi mun tulos niin kauheen korkee ole....no kyselen sitte lisää

juhannuksen kevennys:

jäi muuten tältä sanomati että kerroin miehellekin että meikä tooodella pistää ranttaliksi juhannuksen kunniaksi -ostin yhen siiderin hih hih, kyllä mä oon tylsä!!! :D

voipi olla että huomenna minipullon punaviiniä nautin..siis mini (aina vaan pahenee) koittakaa kestää tätä eläkeläistätiä :)

Kiitos kovasti sempityksestä, mut ei oikein tunnu auttavan. Kohta täytys lähtee töihin ja silmät on niin turvoksis ku vaan voi olla. Ja itku on koko ajan tulos silmänurkat ihan märkän. Harmittaa vaan ku pitää miestä hereillä ku viime yönä porasin pari tuntii et rauhotuin joskus ennen pual yhtä yöl ja mies meni 6 töihi. Ja äsken mies soitti ja kysy millaset fiilikset on niin heti tuli poru.... :``(

Mut kumminki niille joilla on lomaa näin jussina niin nauttikaa siitä, vaik mä masentelen tääl. Kaikille plussa pölyy ym.

Ei oikein nyt irtoo mitään.....

kp13

Piti tulla tänään vielä pikaisesti käymään ennenkuin juhannuksen vietto alkaa eikä koneelle pääse.

Anskuliini: Onnea uudesta työpaikasta :)

Jessis: Hauskaa ja rentouttavaa lomaa :)

Adette: Voi nyyh, jos se täti sieltä saapuupi.

Mutta nyt tämä neiti lähtee vielä hiukan leipomaan juhannusherkkuja :) Kaikille enskoille [color=red] HAUSKAA JA AURINKOISTA JUHANNUSTA :) [/color]

[quote]

-Sara-Maria-

Ainiin, piti vielä sanoman, et tänään ainakin testi näytti negaa (kp28/?-36), joten taidan hyvillä mielin maistaa muutaman sidukan juhannuksen aikana.

Jessikselle hyvää lomaa, jos nyt vielä tän näät! Jos/kun plussauutisia tulee, niin niistä pitää tulla raportoimaan vaikka kesken loman! :)

Naksu: *bd*

Mooli: mis oot? Jo lähtenyt jussin juhlintaan?

Sadeye: *halaus* Tuu tänne valittamaan vaikka juhannuksenakin; mä varmaan käyn joskus töiden lomassa kurkkimassa... :)

Pupuiluintoa niille joilla ovisajat on käsillä ja plussasädetystä kaikille piinailijoille!

[color=EE0000]OIKEIN AURINKOISTA JA MUKAVAA JUHANNUSTA KAIKILLE ENSIKOILLE!!!![/color]

Killa

Täytyy oikein tulla hehkuttaan kun mut herätettiin tunti sitten mukavalla tavalla. Sain tietoo että mut on valkattu töihin:) Työ on vaativaa ja monipuolista, työpaikka vain 25 min autoilun päästä kotoa ja palkkakin olisi parempi kun olisin uskaltanut toivoa, joten kyllä tässä suupielet on korvissa (katsotaan sitten parin kuukauden päästä uudestaan). Tulenkin sinne Hesaan päin ihmettelemään heinäkuussa pariksi viikoksi, kun meillä on koulutusta siellä!

Niin ja Sara-Marialle kanssa onnittelut työpaikasta! Nektarkin oli työpaikan hakemista miettinyt. Ei siinä varmaan ainakaan mitään menetä jos kokeilee onneaan! Hae ihmeessä uutta paikkaa jos nykyinen ei tyydytä!

Uskaltaisikohan sitä käydä hakemassa jotain kuohuvaa? Siis että uskaltaakohan juoda, kun (oletetusta) oviksesta on muutama päivä? olen yrittänyt tuota juomista välttää, mutta epäilen että tässä(kään) kierrossa ei tärppää, joten...

Sadeyelle tsempitykset juhannukseen. Kyllä varmasti tuntuu ikävältä:( Yritä juhlia minkä kerkiät! Etkä tosiaan ole ainoa joka jussina joutuu töissä olemaan (Killalle vilkutukset).

Mary-Roselle kanssa jaksuhali. Tiedän tunteen kun opiskelee ja tuntuu, että lomat on aika vähissä... Mä onneksi sain aina joululomat relata, vaikka kesät painoinkin töissä.

Aqualle kiitokset anatomialuennosta:) hitsi kun olisi edes se yksi ovulaatio... kai sitä pitäis ottaa testit käyttöön.

Essille onnittelut ultranäkymistä:)

Missäs ne plussa-uutiset viipyy? Ketkäs muut piinailee kuin yedo (joka on saanut piinailla jo aika pitkään). Naksulla ainakin näytti olevan korkeat kp:t ja Adettekos oli kereenny jo yhden negan testaankin. Toivotavasti se siitä vielä plussaksi muuttuu...

T: Ansku kp 18/~30

Niin ja oikein hyvää juhannusta kaikille!

Hirmuisesti olitte taas kirjoitelleet parin päivän aikana:)! Meidän Tamperereissu meni tosi mukavasti ja Särkänniemessä oli hauskaa kieppua! Huomenna lähdetään viettämään sitten juhannusta meidän mökille...tiedossa olisi ainakin uimista, grillailua, pelailua ja veneilyä meidän (tai siis mun vanhempien) laivalla...eli iloinen juhannus luvassa:)! Mitenköhän selviän taas Enska-palstan vieroitusoireista...kääks! Voi olla, että ollaan möksällä useampi päivä ja vieroitusoireet lyövät varmasti päälle, kun ei pääse lueskelemaan teidän juttuja;)

MaryRose: Kiva, että täti ymmärsi pakata laukkunsa! Mukavia pupuiluhetkiä! Kyselit jutuista, joilla voisi ehkä parantaa raskautumismahdollisuuksia...Jotkut niihin uskoo ja jotkut ei. Itse kyllä olen useassa kierrossa juonut greippimehua (sitä pitäisi juoda ilmeisesti aina menkoista ovikseen), jonka jälkeen voi aloittaa punkkukuurin (oviksesta noin viikko eteenpäin puoli lasia/lasi päivässä). Itse syön myös Multitabs special 2+ joka päivä, sillä siinä on mm. juuri tuota foolihappoa ja sitä suositellaan raskaana oleville ja raskautta suunnitteleville. Kierrossa, jossa raskauduin (meni kuitenkin sitten kesken) mulla oli käytössä greippimehu, punkku ja vitamiinit...en kyllä tiedä, oliko niillä mitään osaa tai arpaa raskautumisen kannalta, mutta kaikkea sitä vaan vauvakuumeinen yrittää, jotta saisi oman pikkuisen:)!

Naksu: Tsempitykset piinailuun! Toivottavasti plussa pärähtäisi pian ruutuun!

Edda: Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka heti tärppäisikin...toivoa on:)! Plussapölyä sinne paaaljon!

Sadeye: Voi...ikävä juttu, että masentaa ja itkettää:( *superhalirutistus*

Anskuliini: Onnea työpaikan johdosta!!!! Hienoa! Kuulostaa mukavalta työpaikalta!

Jessica: Pupuiluintoa ja paljon onnekkaita siimahäntiä sinne teille!

Ersu: Mukavaa mökkijuhannusta!

[color=blue] Oma napa [/color] : Testailin ovistesteillä nyt muutamana päivänä ja uskoisin, että ovistestiin tulee vahvat viivat joko huomenna tai ylihuomenna. Pupuilua on kyllä harrastettu ahkerasti!

Toivotan nyt jo tässä vaiheessa kaikille Enskuille ♥ ILOISTA JUHANNUSTA ja PLUSSAHILEITÄ MILJOONA KILOA ♥

~Viipuli~

Just ku sua manailin! =) No mut toihan on hyvä uutinen, mä oon saanu noita roskisviivoja VAIN aconilla, ikinä en oo noilla apteekin testeillä saanu (muistaakseni) mitään! Hih, se voi olla että siellä kuitenkin se pieni mooli möllii jo masussa! bd bd bd bd bd

Moooliseni,eiks tuo clear blue oo sieltä ei herkimmästä päästä?Ja inssistä ei ihan kahta viikkoo vielä?Uuuuh,kuulostaa kyllä Pepsin korviin aika jännältä!Tääki sai sillo kerran roskishaamun joa muistattte ja plussaahan se tarkotti......oi voi,eiks sulla oo yhtää aconin early detectionia mitä saa apteekista?!Sillä sais aika varman tuloksen jo.Joka tapauksessa,piän peukkuja täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Pepsi ja Pimpula rv28+5

En vieläkään jaksanu kahlata kunnolla läpi tota eilistä pinoa, joten kunnon kommentointi jää taas myöhemmälle...

Mooli: Mikä tilanne? Onko kankkunen? Ja tärkein asia: onko se plussa? Etkös tänään vielä ajatellu testata? Mikä kp/pp sulla nyt muuten onkaan? bd bd bd bd bd ja halaus ja rutistus!

ON: kp24/28 ja tottahan se on, aina vaan kierron edetessä päivät kuluu hitaammin! Miks ei voi alkaa kuumeilemaan vasta kp28?! Tää on raastavaa!!! Nyt on tosin jo hiukan menkkatuntemuksia masussa, joten mitäpä muuta ku tädin vierailua tässä vois odottaa... =( Tekeekö muilla muuten saman menkkojen lähestyessä että alavatsasta tulee sellanen pinkee, se on niinku jotenkin " kankee" ? Jos esimerkiksi venyttelee sängyssä tm. niin siihen oikeen koskee, repii siis. Tuli vaan mieleen ku mulla on usein tollasta repivää kipua...

No, nyt meen aamutoimiin ja valmistaudun iltavuoroon!

Tosin taitaa toivotukset tulla myöhässä, kun kaikki taitaa olla jo menossa. Itse aherran töissä koko juhannuksen. Mälsää! Ois halunnut nollata, kun tjottailukin meni puihin.

Oma tilanteeni on sellainen, että pitäisi tänään tai huomenna aloittaa ehkäisy. Pari päivää tuhrutellut ja tänään päivällä jo tuli veristä vuotoa, mutta outoa että nyt illalla taas tulee pelkkää tuhrua. Mietin pitäisikö testata varmuuden vuoksi ennen kuin aloittaa ehkäisyn. Aika kaukaa taitaa olla haettu, mutta mietin kuitenkin että jos tässä kierrossa olisi tärpännyt. Testi olisi kaapissa, mutta en tiedä pitäisikö säästää sinne vuoden päähän, kun jälleen voisi olla taas mahdollista. Mitä mieltä olette? Jos on enää ketään paikalla joka vastaisi...

-Divina-

Täällä viimeisiä viestejä laitan ennen lomaa - tod.näk. olen siis lähes totaalipimennossa loman ajan, kun raksalla vaan touhuillaan ja yritetään ehtiä muuttaa heinäkuun aikana.

Sadeyelle kovasti jaksuja! Ja iso hali päälle : )

Naksu bd bd bd, ehkei kohdallasi olekaan kyse vain verenpaineongelmasta??? Plussat kehiin!

Ja Mooli Mooli, mäkin vähän ratkesin eilen juhlistamaan tulevaa lomaani : ) Aika kivoja uusia siiderimakuja kaupassa, K-bergin mustikkasiideri oli ihan ykköshyvää!!

Aikauheeta, Mary-Roselle piti kommentoida jotain, mutta unohdin ihan totaalisesti mitä... palailen asiaan.

Ja joku ihana Enskaliini oli saanut tiedon uudesta, upeasta vakipaikasta - sorry mutta dementian takia unohdin nikin noin 2 sekunnissa - ONNEA tosi tosi paljon! Kivat vakipaikat on nykyään aika kiven alla.

Missäs Killa?

Missäs plussat?

on: kovasti pupuilua toissapäivänä ja eilen, ovis ihan näillä hetkillä...

Nyt vielä viimeisiä hommia pois pöydältä! Palailen varmasti vielä ip:llä.

Ainiin, hauskaa jussia kaikille jotka tänään jo lähtevät mökkeilemään tms.!

t. Jessis

Mooli: saat muuten luvan testata vielä uudestaan huomenna! Ja tää oli käsky! Tiedän et roskishaamuja ei lasketa, mutta mitä JOS se tarkoittaisikin jotain...?!

Sussu: sua voi jo onnitella plussasta! Tarrasukat matkaan mukaan! :)

Naksu: ihme toimintaa sun kropassa! :o Mutta toisaalta turhuttelukin on jollain ollut hyvä merkki... *bd*

Miauuu: hyvät tulokset! :)

Ai niin, mooli, et oo ainoo boolin ystävä: mä oon täällä ikävissäni kitannut parit, kun mies lähti kaverille jalkapalloa kattomaan! :/ Ja nyt pitäisi jo olla peiton alla, kun huomenna on kuitenkin aikainen herätys töihin... Nyt rupes täälläkin harmittaa, niin kuin Sadeye' a! No ei auta kun toivottaa hyvää yötä kaikille! Ja jussia vielä niille, jotka ei enää huomenna ole koneen ääressä!

Killa

hjöpöhjöpö mun testien kanssa. Nyt suunta uuteen kiertoon!

On sulla kanssa kummat fiilikset - tuhrua? ei-yippee.

Joo, moolilta kanssa onnittelut uuden työsopparin hankkineille - sara-maria ainaskin oli:=)

hjaleja ja tjerkkuja!

' moi Killa ja Jessis*

-m

Tämä vauvahaaveilija lähtee mökille ja aikoo saunoa, syödä ja maistella siideriä hyvällä omallatunnolla! Onnea teille jotka olitte saaneet työpaikan! Itse oon miettinyt tulevaa syksyä, kun töistä ei ole tietoakaan, että mites sitten jos plussaa testi näyttää joskus...pärjääkö vaiko ei, jos työttömyyttä jatkuu. Kaikki kuitenkin selviää ajallaan,eikö=)?

Mulla kp 9/jotain joten uskallan hieman juhlia juhannusta!

Muistakaa juhlia kohtuudella ja nauttia kesäisistä päivistä! Plussasäteitä niille jotka pian testin tekevät ja toki muillekin!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat