Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Poika menee isänsä luo juhannukseksi ja me lähdetään miehen kanssa kahdetaan romanttiselle juhannusmatkalle. Syödään hyvin, juodaan kuohuviiniä, käydään lenkillä ja harrastetaan seksiä! :-) On meillä mukavaa arkenakin, mutta irtiotot kyllä piristävät!

Kommentit (8)

mies ei viihdy mun kans kahdestaan. Sen mielestä tylsää olla vaan kahdestaan. josjus ihmettelen miks edes haluaa seurustella jos viihtyy paremmin porukoissa mut erota se ei halua. Mä taas seurustelen että sais olla kaksin. Porukoissa voi olla sinkkunakin mut mies ei ymmärrä

ole yhteistä harrastusta. Ehkä sitten kun vaavi kasvaa. Ei mies suoraan sano että kahdestaan tylsää mutta on aina kutsumassa vieraita tai menossa kylään tai jos lapsi isällään ja saisi olla kahden ja joku tulossa niin lupaa tulla. Kerran kun sillä oli synttärit se sanoi että kutsutaan joku kahville ettei tarvitse olla VAAN kahdestaan. Esim juhannuksena se haluaa sukulaisiin jne ja mä kun kaipaisin romantiikkaa. Sitä ei vissiin saa kun miestä vaihtamalla. Kateeksi tosiaan käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me kans juostaan tai liikutaan yhdessä (pari kertaa viikossa). Harvemmin on sit näitä ns. romanttisempia juttuja. Me jutellaan parisuhteesta (ei sellaisia voi jutella kaveriporukassa), tai vaan ollaan yhdessä, suunnitellaan tulevia matkoja tai harrastetaan seksiä kuin vastarakastuneet :-). Monesti iso osa ilosta on siinä, että yhdessä odotetaan sitä matkaa tai kahdenkeskistä viikonloppua... haaveillaan siitä, ettei poistuta sängystä lainkaan. Viihdytään kyllä hyvin yhdessä. Mutta ollaan kyllä sosiaalisia, eli vietetään aikaan paljon kavereiden kanssa yhdessä tai omien kavereidemme kanssa. Parin kuukauden välein sitten käydään syömässä ulkona tai käydään kahdestaan kylpylässä tms.

Onko teillä mitään yhteistä harrastusta? Miten voi tylsää ihmisen kanssa jota rakastaa..

Vierailija:

Lainaus:

mies ei viihdy mun kans kahdestaan. Sen mielestä tylsää olla vaan kahdestaan. josjus ihmettelen miks edes haluaa seurustella jos viihtyy paremmin porukoissa mut erota se ei halua. Mä taas seurustelen että sais olla kaksin. Porukoissa voi olla sinkkunakin mut mies ei ymmärrä

Tyttäreni menee isälleen. Nautimme juuri valmistuneesta uudesta terassista pihallamme, grillaillen ja seurustellen. Käymme rullaluistelemassa ja veneilemässä. Ihana Juhannus odotettavissa! Loppuisi jo tämä työpäivä:)

..kysyn sinulta, että mitä sinä saat viestistäsi? Pisamanenä on iloinen suhteestaan miehensä kanssa ja odottaa juhannusta innoissaan, niin miksi ihmeessä sinun pitää latistaa tunnelmaa? Ei voi yleistää ihmisten suhteita (ilmeisesti omaasi), kun et tiedä niistä mitään. Esim. minulla ja miehelläni on aivan ihana suhde, jo vuosia kestänyt, ja edelleen on vastarakastuneitten meininkiä ja kiihkoa havaittavissa.

Mihin sun edellinen suhde kaatui pisamanenä? Ettekö silloin harrastaneet yhdessä? Kyllä se arki koittaa tässäkin suhteessa, usko vaan pois.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat