Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla mies ollut tän viikon ja tulee huomenna kotiin. Aikamoista tuskaa 3 pienen lapsen kanssa olleet nämä päivät, mies vaan lomailee :(

No, pitäis kai itsekin " ottaa omaa lomaa" ja ilmoittaa vaan milloin lähden ;) jos sitä pystyis ajattelemaan vaan itseään... mutta aina perhe ja lapset on mielessä päällimmäisenä vaikka miten ois itsekin vapaapäivän tarpeessa!

Kommentit (2)

Onkos täällä muita jalkapallofanaatikkojen puolisoja? Minun mieheni haluaisi viettää kaiken vapaa-aikansa jalkapallon parissa (valmentaa, tuomaroi, pelaa itse satunnaisesti). Onneksi olen vähän saanut rajoitettua kun on niin pienet lapset (1, 2, 4) mutta tuntuu siltä että on vähitellen alkanut taas lisääntymään nuo jalkapallomenot :(

Pitäiskö itsekin alkaa panostaa (vanhaan) harrastukseen taas täysillä... mutta sitten jäisi kyllä " yhteistä" aikaa koko perheelle 0 tuntia! Kun sitä nyt jo on melko vähän :(

Me asutaan Saksassa ja musta on jo rasittavaa kun miehen pitää tehdä päivän parin matkoja kisapaikoille... Meillä myös kolme lasta ja sitten kun on joku vähänkin tärkeämpi ottelu johon miehellä ei ole lippuja niin menee sitten kavereiden kanssa kaupungille katsomaan. No, on se luvannut että mä saan mielellään syksyllä järkätä kavereiden kanssa jonkun oman matkan johonkin. Itsekin onneksi tykkään futiksesta, muuten en varmaan kestäis kun mies on niin kiinni kisoissa.

Mutta tsemppiä ja osanottoni =)

Kent

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat