Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

2000euron IHANA tanskadoggi pentu. :D

Tästä se elämä alkaa ja liikunta! :)

Sivut

Kommentit (64)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sairaan kalliin koiran muuten ostit. Itselle ei koiran hinta merkkaa mitään. Vaan se millainen koira on. Jokainen kasvattaja antaa muuten nykyään ruokintaohjeet pennun mukaan. Jo kennelliiton sopimuksessa lukee että ruokintaohjeet on laitettava. Koiran kauppa on nykyään esineen kauppaan ja käyttö ohjeet on tultava mukaan.

Kyllä monikin HYVÄ kasvattaja haluaa nähdä ja tietää kuinka oma kasvattinsa elää ja asuu. Sellainen on hyvä kasvattaja.

Tunnustanpa minäkin että käytän koiraani näyttelyissä(kasvattajan tahto) ollaan saatu yksi serti:)

T:5

joko vauva on tutustunut taloon? voi että... iskee itellekki tässä vauva hauva kuume.

onko teillä lapsia? muita koiria? miten uusi tulokas suhtautu?

T:5

Vierailija:

Lainaus:

Jos joku on käynyt tanskandoggien näyttelyissä niin ymmärtää että harlekiini värityksessä katsomaan myös pilkkuja ja sitä miten ne on sijoittunut.

hui... oo ap nyt varovainen sen ruokinnan kanssa, koska on noin iso koira kyseessä.

Muille tiedoksi, on niitä kalliimpiakin rotuja olemassa.

Sen verran aptä puolustan että, itse olen kanssa maksanut koirastani aikamoisen summan(hinta pyörii 1400-1600¿), ja ymmärrän nyt miksi kasvattaja pyysi niin suurta hintaa. Jos ihminen on tosissaan valmis maksamaan haluamastaan rodusta tuhansia, hän luultavammin on tosissaan haluamansa rodun kanssa elämään. Itselläni on molossityyppinen rotu ja olen itsekkin sitä mieltä että se maksaa jos sen oikeestikki haluaa.

Onnea vielä kerran vauvasta... on ihan varmasti tosi liikkis pakkaus.

Ps. minusta se koiran tuhoomis homma on siitä omistajasta kiinni, ei rodusta! Mulla oli joskus lapukka ja siitä varoteltiin että tuhoovat paljon, pari kertaa nakersi listoja ja se oli mun oma moka. ei ollut saanut luuta, mihin oli tottunut.

Minäkin olen joskus harkinnut tuota rotua, mutta hirvitti mm. se, että rodun keski-ikä on kuusi vuotta?!! Sehän on järkyttävän vähän!

aika nopeasti. Ap mukaan kun koiran väritys takaa jo sertin ja ainoastaa värityksellä on merkitystä näyttelyissä. DDDDDDDD

Ja vielä ap kasvattaa saksanpaimenkoiria näillä tiedoilla...*reps*

Kyllä huomaa että juhannus on tullut ja eräät ovat korkanneet kossupullotkit.

Missä vaiheessa olen sanonut että koira on meille vain esine? Kerroin kyllä että koira on meille kuin lapsi ja se ei tule näyttelytarkoitukseen.

Eikös juuri sellaiset ole niitä pahimpia koiran omistajia jotka käyttävät koiraansa vain näettely tarkoitukseen?

Koiralla on koti maalla, perheessä jossa eläimet on yhtä tärkeitä kun ihmiset, kasvattaa koiria ja kasvattaa ja ruokkii koiransa kasvattajan ohjeiden mukaan! Mikä tässä on väärin? miten koira kärsii? Senkö takia että ilmoitin koiran hinnan täällä? huh huh!

Ja tiedoksi, kasvattaja on hyvä ystäväni. :)

Nythän hyvän vitsin heitit.

TUSKIN kuule tulevat. Ostaja voi olla vaikka 1000 km päästä ja tuskin siinä kasvattaja tulee kotia katsomaan. Vai meinaatteko että kasvattaja Sallasta tulee Helsinkiin katsomaan kotiani ?

Muistathan, että pentua ei saa vielä rasittaa aikoihin, kuten ei muitakaan isoja rotuja pentuna! Välttäkää myös portaitten kulkua! Sille riittää liikunnaksi omaehtoinen leikki ja tutkiskelu ulkosalla...

Varautukaa siihen, että jos tunnistaa teidät, tulee kyselemään tilanteesta. Vaikuttaisi siltä, että olette teeskennelleet jotain ja ottaneet koiran vain statussymboliksi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat