Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

luulen etten saanut sitä oikeaan paikkaan.. jäi varmaan liian alhaalle. onko muilla onnistunut hyvin?

mites se ehkäisyteho, tiedättekö nuvaring-raskauksia?

Kommentit (14)

Me ei lähdetty miehen kanssa siihen rumbaan, että ois seksin ajaksi alettu ottamaan sitä rengasta pois, koska sitä ei kauheasti tunne yhdynnän aikana (paitsi joskus positiivisessä mielessä ;). Meillä rengas on tullut pari kertaa seksin jälkeen pois (sperman ja siittimen mukana), mutta se on huomattu heti ja laitettu rengas takaisin. Eli ehkä alkuun kannattaa seurata sitä, että rengas tosiaan on sisällä vielä seksin jälkeenkin (eikä esim. hukkuneena lakananmutkaan).

Tamponin käyttö onnistuu, ja yleensähän menkkojen aikaan rengas onkin poissa. Pari kertaa olen renkaan kanssa tamponin laittanut, ja rengas tuli pois tamponin mukana, joten piti laittaa uudestaan. Mutta sehän ei ole ongelma, jos on käsienpesutarvikkeet saatavilla.

kostuuko seksissä yhtä hyvin vai kuivattaako? lisääkö valkovuotoa?

niin ja tosiaan, onko tullut painonlisäystä, itse yritän laihduttaa 5kg " ylipainoa" pois..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä, ehkäisyteho on nyt voimissaan, jos rengas on sinulla ollut eilisestä asti emättimessä (ihan sama, missä kohtaa on ollut). Olikohan kuitenkin näin, että mulle gyne suositteli käyttämään kortsua 5 ensimmäisen renkaan käyttöpäivän ajan, sen jälkeen saa kuksia huoletta.

Jos et tunne rengasta, se on oikealla paikalla. Ei tarvitse sinne syvyyksiin tunkea, jos pysyy sisällä alempanakin. Itse muistan alkuun vahdanneeni aina vessassa, tuleeko rengas ulos pöntöllä istuessa.. :) Eipä ole kertaakaan tullut.

tai yltän jossain vaiheessa kiertoa, mutten siis nyt menkkojen aikaan..

täytyy mennä koittaan korjaamaan sitä asentoa, kun tuntuu tosiaan niin lähellä emättimen suuta että voi vaikka tippua.

mutta onko nyt kuitenkin ehkäsyteho alkanut, kun eilen sen laiton muttei ole oikealla paikalla?

en löytänyt paketin ohjeesta tietoa..

e-pillerit veivät halut ihan täysin, toivottavasti tämä toimisi paremmin.

ap

Ei ole tullut vahinkovauvoja, vaikka pari kertaa olenkin unohtanut muutamalla tunnilla renkaanlaiton. Ja sivuvaikutuksia mulla ei tästä ole ollut (ei painonnousua, ei haluttomuutta, ei finnejä, jne.) Mutta kokeilemallahan se selviää, sopiiko sulle! :)

Ap:lle tämmöinen vinkki, että kierrä se rengas 8:n muotoon, ja työnnä kahdella sormella syvälle. Mulla rengas on oikeassa paikassa, kun työnnän sen osittain kohdunnapukan taakse.

Pysyy paikoillaan sen käyttöajan painaessani tarpeeksi syvälle. Apuna käytän hieromasauvaa (reilunkokoinen) painaen sillä sen renkaan kohdunsuun tuntumaan.

Ja on se mukava ja helppokäyttöinen! Sitä en vaihtaisi!

Pillerit eivät sopineet, kun mielialavaihtelut olivat niin rajuja...

Nyt tosiaan rengas ja hiukan tullut lisäkiloja, mutta hyvä on rengas!

Ei oteta yhdynnässä pois, eikä sitä huomaakaan...

Huom! Ehkäisyteho on parempi renkaalla kuin pillereillä!

tai siis en tunne sitä sisälläni ollenkaan, mutta mutta kun koittaa sormella niin melko alhaalla tuntuu reuna.

kai se sitten pysyy hyvin yhdynnässäkin..?

entäs tamponin käyttö, oletteko käyttäneet?

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat