Vierailija

Osaako kukaan kertoa mikä auttaa vaikeisiin pms oireisiin, johon kuuluu kova mahakipu, valtava turvotus(viikossa ennen menkkoja tulee 4kg lisää painoa), ärsyisyys, jatkuva nälkä, rintojen aristus, jano, pahoinvointi ja väsymys.

Tuntuu että on taas niin raskas viikko ollu näiden oireiden kans;( että olis vaan pakko saada jotain helpotusta. Lääkärille oon puhunu mut ei oikein ole ottanu kantaa. Onx kellään mitään kotikonsteja joita vois kokeilla?

Kommentit (9)

Saa luontaistuoteliikkeistä, vaikutus alkaa tosin vasta parin viikon kuluttua, joten akuuttia apua siitä ei ole.

Akuutimpi apu on d-vitamiini, b-vitamiini ja kalsiumpitoiset ruuat.

Minulla on helpottanut b-vitamiini ja vadelmat. Vaikutus kestää noin kolme/neljä tuntia ja sitten täytyy satsi uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse käytän niitä, mutta en tiedä vielä, onko niillä vaikutusta. Jotkut ovat kyllä kovasti kehuneet niitä.

Se auttaa myös, että jättää ruokavaliosta pois maitotuotteet, sokerin ja valkoisen vehnäjauhon. Ei turpoa vatsakaan entiseen malliin.

Olen liikkunut, tulee vaan huonompi olo. En kylläkään ole jaksanu kun 5km sauvalkävellä raskaan työni päätteeksi.

Täytyy kokeilla tuota luontaistuotetta. Joku puhui joskus helokkiöljystä onko kenelläkään kokemusta siitä?

T: Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat