Vierailija

Mies nimittää mua emännäksi, äiskäksi jne. Onko tämä lopun alkua? Mitään oikeita ongelmia meillä ei ole. Minä kaipaan romantiikkaa ym mies perhe-elämää. Onko mitään tehtävissä? Pitääkö mitään tehdä? Edellinen suhde oli loppuun asti ihan toisenlainen. P.s suhteemme on tuore. Voinko mitenkään itse vaikuttaa omilla teoillani? Ymmärtääkö kukaan???

Kommentit (6)

Meillä sais mies paistinpannusta päähänsä, jos kehtaisi emännäksi sanoa.. Ihmettelen suuresti miten jotkut miehet pitävät sitä ihan normaalina että vaimoa tai tyttöystävää sanotaan emännäksi.

Mutta siis takaisin ap:n kysymykseen, ei tuo nyt välttämättä ole lopun alkua, tää mies on vaan erilainen kuin se sinun edellinen. Äläkä missään nimessä ala vertailemaan näitä suhteita, molemmat olivat ihan oma juttunsa ja sinun täytyisi nyt keksittyä tähän suhteeseen ja mieheen ja tehdä töitä sen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos mies ei tajua, väännä rautalangasta. Ei se silti ole mikään tietty merkki suhteen romahtamisesta. Tuskinpa se romantiikka kokonaan on hävinnyt, vaikka mies äiskäksi tituleeraakin. Tiedän monia, joilla on näin, eikä avioliitossa ole mitään sen kummempia ongelmia, hyvin menee.

kun mies ei jostain syystä halua sitä romantiikkaa. Kaikki miehet eivät ole romanttisia? Se on ihan tyytyväinen kun joku keittää aamupuuron mut mua ahdistaa.

Jos mies kutsuisi mua äidiksi muuten kuin lapselle puhuessaan niin johan ottaisi ohrakas, emännäksi kutsumisesta puhumattakaan! Vaikka lapselle olemme ensisijaisesti juuri äiti ja isä, niin keskenämme olemme jotain muuta kuin " piltin vanhemmat" , olemme ystävät ja rakastavaiset. En kyllä osaa sanoa miten tuosta eroon, sano suoraan että et ole hänen äitinsä, jos on päässyt unohtumaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat