Vierailija

Huomenna on kauan odotettu illallinen miehen kanssa. Emme ole kolmeen vuoteen käyneet kahdestaan ulkona. Nyt siihen tuli tilaisuus ja olen odottanut sitä pitkään. Vaatteet on hommattu ja mietitty tarkkaan, hiukset, meikki ja ihokin on kauniin ruskettunut. Tällainen pömppämahainen äitihän minä olen, mutta haluaisin olla kauniina tuona iltana.

Nyt sitten keskellä otsaa on orastava finni! Onko mitään tehtävissä vai onko huomenna keskellä otsaa punottava sarvi? Tyhmyyttäni tietysti menin sitä vähän puristamaankin!! KÄäk!

Kommentit (9)

Yöksi kannattaa tehdä tuo vielä uudelleen. Aika hyvin patit saa kyllä piiloon, meikkivoiteella tai peitepuikolla, joten tuskin se päivää/iltaa pilaa...

Jos on finni tulossa, ÄLÄ KOSKE käsin yhtään. Jos on jo se valkoinen osa näkyvissä niin hammastahna auttaa. Laita hammastahnaa vaikka vanutupolle (taas EI käsin) aika reilusti finnin päälle. Anna kuivua. Hammastahna poistaa finnin, kunhan et sorki sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

laitoin nyt vanutupolla siihen päälle reilun kökön hammastahnaa, join puoli litraa vettä ja menen lasten kanssa päiväunille ja toivon parasta. Vaikka onpahan tuo oma mies nähnyt minut naama verenpurkaumilla, tukka rasvaisena, sairaalan vaatteissa väsyneenä ja turvonneena synnytysten jälkeen. Eiköhän se pienen finnin kestä.

ap ;)

vaan puristelufanaattiselle miehelle illan kohokohta :O

Mutta kokeileppa käyttää neulaa. Kuumenna neula, paina finnin vierestä se pallero ulos ja hammastahnaa päälle. Sitten meikkivoidetta vaan huomenna. Hauskaa iltaa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat