Seuraa 

ajattelin kertoa muille kanssaystäville kokemuksia tuolta kaupoista. jotenkin vieläkin järkyttää eilisen ostosreissun hävyttömyys.

oltiin hakemassa tytölle vaunuja lauttasaaren vaunuaitasta ja minulle kohteliaasti esiteltiin vaunut ja hintaa kysellessäni sanottiin että ovat tarjouksessa 249e, koitin kysyä normaalia hintaa kun en ollut varma ostanko niitä heti, vaustaukseksi sain vain tarjoushinnan...

kun sitten päätimme ostaa rattaat ja menimme kassalle tuli siihen myös toinen myyjä(ilmeisesti kaupan omistaja) ja sanoi hinnan olevan 329e...ja sitten hän muka pudotti meille erikois alennuksen 299e ja lopulta asia kääntyi niin että minä olin epäasiallinen jättäessäni vaunut ostamatta!!!

mutta ei kai niitä nyt halua kukaan jos hinta nousee kassalla 70e siitä millä on rattaita kaupattu ja sitten vielä ruvetaan hutamaan vastaan kun me emme olleet aivan samaa mieltä asiasta.

ikinä en enää siihen kauppaan mene enkä suosittele muillekaan, varsinkaan herkässä mielentilassa oleville.

Kommentit (3)

Vaunu-Aittahan on todella pieni kauppa ja teitä palvellut myyjä oli varmasti lähettyvillä. Eikö teille sitten käynyt selväksi että miksi hän oli luvannut eri hinnan kuin liikkeen omistaja?

Itse olen saanut aina Vaunu-Aitassa tosi hyvää palvelua, kun olen pari kertaa asioinut.

Coe rv 22+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat