Vierailija

Hurja juttu sattui äsken, kun torkahdin sohvalle. Olin mielestäni hereillä, ajattelinkin kaikkia juttuja, kuulin kun koirat liikkuivat asunnossa. Mutta olinkin ilmeisesti vielä unessa, koska kun yritin avata silmiä ja nousta ylös, mikään ei toiminut. En saanut silmiä auki, en kättä liikautettua, päässä vaan humisi. Tätä kesti vähän aikaa, hätäännyinkin jo. Sitten kai heräisin oikeasti ja sain silmät auki. Onko teille käynyt vastaavaa? Mistähän johtuu?

Kommentit (12)

Aivot ja aistit heräävät aikaisemmin kuin kroppa. Usein kuuluu outoa pörinää tms ja fiilis on ahdistava. Ihan tunnettu ilmiö, joka tapahtuu joillekin usein. Mulla on tasan yksi kokemus ja oli inhottava.

Valveuni on eri juttu, se on uni, jossa tietää olevansa unessa ja voi vaikuttaa tapahtumiin. Kuulemma sen voi opetella ja on hienoa esim. päästä lentämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juuri tuollaisia minulla oli. Varmaan tämä helle vaikuttaa ja nyt on niin painostava ilma, ukkonen varmaan tulossa. Aika hurja juttu oli kyllä, mutta eipä tuosta tarvinne huolestua. Millaisia juttuja miehelläsi on ollut, sinä joka aiemmin kirjoitit asiasta?

Tästä poikkeuksia (unissakävelijät). Ehkä olit vaipunut jo syvään uneen, mutta uneesi pääsi kuitenkin ääniä ympäristöstäsi. Kun heräsit kunnolla pääsit kuitenkin ylös eli ei mitään huolta!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat