Vierailija

Äitini on pihein henkilö, kenet tunnet. Kun lähdetään matkoille ulkomaille, hän tahtoo aina 1 tähden halvimpaan murjuun asumaan ja kokkaa itse kaikki ruuat. Ravintolassa syödessämme hän tilaa halvimman pizzan, jossa on vain tomaattikastike ja juusto, ja jättää ennen ruokaa tulleet leivät syömättä jos niistä vaikka perittäisiin maksu.

No, nuo nyt ovat hänen omia asioitaan, eikä ne minulle kuulu. Mutta ärsyttää, kun hän tullessaan meille kylään esim viikonlopuksi päivittelee ja piikittelee aina meidän tavoistamme. Kävimme mm hänen kanssaan kaupassa, ostin vajaan viikon ruuat 4 aikuiselle ja 1 lapselle. Loppusumma oli jotain 45 euroa ja hän päivitteli sitä suureen ääneen. Samoin kaupassa tarjosi aina koriin halvimpia Rainbowta tms, joista minulla on huonoja kokemuksia. En tahdo mitään Euroshopper-jännemakkaraa, vaan kunnon vähärasvaista leikkelettä! Alkaa jo vähitellen ärsyttää... Samoin hän piikitteli siitä, kun ollaan menossa perheen kanssa vuokraamallemme mökille jussiksi. Tahdomme, että mökissä on sähköt, juokseva vesi, tv ja kodinkoneet, ja siitä sain sitten kuulla. Kun ei kuulemma kelpaa heidän kesämökkinsä (minne vesi kannetaan kaivosta ja lämmitetään hellalla, ei sähköjä, ei kodinkoneita, ulkovessa). Ja pui sitten siskolleni sitä, kuinka ollaan totuttu mieheni kanssa liian hyvään ja totutetaan lapsikin siihen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat