Vierailija

Asutaan pienellä omakotitalo alueella ja meillä on periaatteessa vain yhdet raja naapurit sellainen vanha pariskunta. Asutaan siis vuokralla tässä ja vuokraisäntämme varoitteli jo muuttaessamme. että naapurit ovat kroonisia valittajia. Tähän asti on mennyt hienosti, ollaan tervehditty ja juteltu ym.

Viime viikonloppuna meillä oli lapset hoidossa ja lauantaina ystävä pariskunta tuli meille grillamaan ja saunomaan. Yhdeksän aikaan illalla tuli sitten naapurin mies ilmoittamaan, että meidän naurun remakka häiritsee heitä suunnattomasti. Ensinnäkin meidän vieressä menee iso tie, jonka melu on aika ikävä. Ja me olimme vielä ns. autotallin suojissa, että tuskin meistä vallan kova meteli on lähtenyt.

Kun sitten sunnuntaina äitini palautti lapsia kotiin, tuli naapuri kertomaan MINUN ÄIDILLENI miten kamalaa meteliä ja riehumista täällä oli, että tietääkö ollenkaan mitä lapsensa harrastaa. Minä siis aikuinen ihminen ja ensimmäisen kerran neljään vuoteen meillä oli " aikuisten ilta" . Kymmenen aikaan oli piha hiljainen ja vieraat lähteneet.

Tänään sitten postia hakiessani löysin kirjeen jossa ilmoitetaan hyvin äkäiseen sävyyn, että juhannuksena on oltava hiljaa tai poliisit tulevat raihoittamaan tilanteen. Noh, juhannus on lasten ehdoilla.

Jotenkin ottaa tuollainen niin päähän...

Kommentit (6)

Teinä eläisin vaan normaalia elämää. Tulkoon poliisit, tehkää itse ilmoitus kotirauhan häiritsemisestä. Pyytäkää niitä poliiseja sanomaan niille tyypeille mitkä on järjestyssäännöt, jos ette niitä riko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että tämän talon ed. vuokralainen kertoi hurjia juttuja siitä mistä kaikesta nuo voivat valittaa. Esim. uuden roskakatoksen väristä, ja kun se sitten maalattiin talon väriin niin jo oli katos väärässä kohdassa, eli 1cm naapurin puolella. Kaupungin mittaajat kävivät tarkistamassa ja oikeassa kohdassa katos on, ei ollenkaan naapurin puolella. Autoa ei saanut pitää käynnissä sen aikaa kun talvella siitä lumet harjasi päältä pois. Lasten leikkiminenkin oli etenkin sunnuntaisin häirinnyt naapureita.

Kun meille ei ole tullut valituksia mistään, olin jo vähän sitä mieltä että " niin metsä vastaa kun sinne huudetaan" ...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat