Vierailija

Meillä tuosta joulunvietosta saadaan aina jokavuotinen riita. Molempien vanhemmat asuvat todella kaukana ja eri puolella suomea. Itse haluaisin tänä vuonna mennä omaan kotiini, ja antaa isovanhemmille joulun lapsenlapsensa kanssa. Viime vuonna olimme vain oman perheen kanssa kotona, koska annoin miehelle periksi tässä joulu asiassa ettei riitaa syntyisi. Ärsyttää tämä joka vuotinen aihe. Ajattelin kyllä ehdottaa että viettäisimme vuoro vuosin jouluja minun kotona, anoppilassa ja omassa kodissa. Syy siihen että haluan ottaa keskustelun jo näin aikaisessa vaiheessa on että lentoliput on nyt halpoja.

Miten teillä joulukeskustelut hoidetaan?

Kommentit (6)

Mutta kumpaankin mummolaan on matkaa yli 500 km, niin ei paljon syömässä käydä. Ja meillä itsellä on aika pieni asunto. Vituttaa suorastaa jo tuleva riita aiheesta.

ap

Mun vanhemmat asuvat ulkomailla, joten meillä on sellainen systeemi, että vuorotellen olemme joulun mun vanhempien, miehen vanhempien luona tai omassa kodissa. Jos sopii tuollaisen systeemin, niin ei tarvitse riidellä.

Mutta aika outo se vaimo, joka ei osaa sanoa ei anopin kyläkutsusta. Kai nyt kannattaisi joskus sen oman miehenkin kanssa jutella haluistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

määrää missä sen vietämme ja miehen mukaan sitä totelleen. Omat vanhempani ovat pahoillaan kun eivät ole kertaakaan saaneet viettää ainoiden lastenlastensa kanssa joulua. Minulla ei paljon ole vaihtoehtoja, olen köyhänä tullut rikkaaseen sukuun ja minun on toteltava.

Tassukka mikä tassukka. Otapa tänä vuonna muksut mukaan ja kipitä vanhempiesi luokse joulunviettoon.

mielipiteemme on sama: olemme omassa kotonamme lasten kanssa, kutsutaan aatoksi jomman kumman vanhemmat syömään. Toisen vanhemmat tulee sitten joulupäivänä tai tapanina.

Hyvin simppeliä ja mukavaa.

määrää missä sen vietämme ja miehen mukaan sitä totelleen. Omat vanhempani ovat pahoillaan kun eivät ole kertaakaan saaneet viettää ainoiden lastenlastensa kanssa joulua. Minulla ei paljon ole vaihtoehtoja, olen köyhänä tullut rikkaaseen sukuun ja minun on toteltava.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat