Vierailija

Nyt kun lämpimät ilmat tulleet ja olen käynyt muutaman kerran uimarannalla. Niin eilen tein tutkimusta oman mieleni kanssa ja huomasin mielenkiintoisen seikan. Huomasin että naisellisen muodokas ja myös ylipainoiset (jopa reilusti) saivat viisarin värähtämään, mutta liian hoikat eivät saaneet. Itse en siis kuulu siihen ryhmään, joiden mielestä hoikkuus on seksikästä.

Mut jotenkin tuntuu siltä, että muodokkaat naiset jotenkin häpeävät itseään. Itse kyllä katselen muodokasta naista paljon mielummin, kuin ihan luuviulua. Mut makunsa kullakin.

Onko muita joiden mielestä muodokkuus on kaunista ja seksikästä?

Kommentit (11)

Vierailija:

Uskokaa nyt, ainakaan miehet eivät nää mitään muuta kuin ne isot tissit ja keinuvan perän... "

Ihanaa, jos näin on! Naisten mielipiteistä en välitäkään! Sitten lupaankin unohtaa vatsamakkarat ja olla iloisesti ja onnellisesti juuri niin ihanainen, rehevä ja upea nainen kuin olen, ja hymy huulilla ja pilke silmässä! :-)

t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että on huomattavasti kivempi katsella treenattua miestä kun isoa kaljamahaa... mutta usein on niin että rannalla ei kovin montaa komeaa vartaloa näy!!

Eli siis naisetkin saa olla ihan oman itsensä näköisiä jos itse viihtyy. Miehet voi pistää silmät kiinni jos joku piirre naisessa ei kiihota;)

Minulla myös ihana mies joka pitää kurvikkaista naisista, itse hän on komea, hieman alipainoinen.

Mukavaa kesää vaan kaikille ja miehille silmän iloa!

Onhan se kivaa, että on isot rinnat (F-kuppi) ja kunnon naisellinen lantio. Mutta kun tuossa vatsalla on muutamakin vatsamakkara... Pelkään, että ne näyttävät ihan kamalalta. Olen Aikuinen nainen ja silti Pelkään, että ihmiset näkevät vaan ne makkarat, eivät niinkään kauniita, naisellisia osiani (rinnat, lantio, sääret).

Vierailija:

Lainaus:

Eikä tuo reisissä viihtyvä selluliittikaan varmaan ihan joka poikaa sytytä :/

Harvapa kai siitä syttyy, mutta useimpia se ei haittaa. Uskokaa nyt, ainakaan miehet eivät nää mitään muuta kuin ne isot tissit ja keinuvan perän... Naiset ovat sitten niitä, jotka arvostelevat. Tämä tietysti keskimäärin...

eniten vaikuttaa. Saman kokoisen naiset, ehkä vähän ylipainoisetkin, joista toinen häpeilee ja peittelee itseään, ei näytä hyvälle, mutta toinen joka on itsestään ylpeä ja antaa sen näkyä, näyttää seksikkäälle..

Siispä olen ottanut itsekin oikean asenteen, iloisen ilmeen ja vähän nenänkin pystyyn, pienehköstä vararenkaasta ja aavistuksesta selluliittia huolimatta! ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat