Vierailija

Siis, mun mies osti tänään pyörän, haluaa mut kyytiin.. Mutta en uskalla, en vaan millään. En ole ikinä ollut kyydissä, en tiedä miten mun pitää olla siellä kyydissä ym. Kun eikös pyörää ohjata kallistelemalla et pitääkö munkin sitten kallistella samalla? Olkaa kilttejä ja kertokaa jotain, kauhee pelko ja sehän kai lähtis sillä et kyytiin menis, mut en kehtaa sanoa miehelle että entäs jos teen jtn väärin. Lähtö olis kohta joten pliis pikaisia neuvoja!

Kiitos ja hyvää juhannusta kaikille!

Kommentit (7)

Sopikaa miehesi kanssa aluksi että ajatte pikku lenkin (helppoa reittiä).

On myös hyvä vähän kurvailla ja ottaa tuntumaa siihen miten pyörä käyttäytyy kaksi päällä. Joissain pyörissä säädetään jousituksia jos on painoa enemmän. Tyhmän rohkea ei kannata olla, jos pelottaa sano suoraan. Moottoripyöräillessä on kuitenkin olemassa aina omat vaaransa. Äkkijarrutuksissa pamautat kypäräsi miehen kypärään yms. Kallistuksien opettelussa kannattaa olla mahdollisimman rentona ja antaa painon siirtyä. Liikaakaan ei kannata siirrellä painoa, juttele siitä kuskin kanssa ja opetelkaa yhdessä!

Moottoripyöräily on ihanaa ja rentouttavaa. Jos aiot olla useasti kyydissä, hanki hyvät varusteet. Oma kypärä, hanskat, kengät ja ajopuku. Suojat ovat tärkeät, niiden arvon uskoo vasta kun ottaa lipat.

t. Harlikka miehen vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Älä missään nimessä ala haraamaan vastaan, sillä silloin siitä vaarallista tulee! Jos pelottaa, niin pistä vaikka sekunniksi silmät kiinni ja mee vartalolla mukana, niin kaikki menee varmasti hyvin. Nukahtaa ei kannata. ;)

Moottoripyörän kyydillä on mukavaa, mutta kannattaa pukeutua lämpimästi, ettei tule kylmä! Kalsarit pitkien housujen alle jne.

Tässä muutamia neuvoja kyytiläiseltä. Joka itse ajaa, osaa varmaan sanoa vielä paremmin..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat