Vierailija

Täällä ilmeisesti jaffa ja pommac linjalla, grillaillaan kotona...Ei oikein jaksa lähteä mihinkään. rvk23

Kommentit (21)

juhannus kun on usein mennyt ilman viinaksia ei-raskaanakin. " Pakkojuhliminen" ei ole koskaan innostanut, ja kun mieskin on vielä tyytyväinen kotikissa, niin juhannus viettyy helposti kotona grillaillen. Mies saa juoda sen jokusen oluensa, minulle riittää yksi alkoholiton olut ja vadelmamehu :) Ja pärjäisin vallan hyvin ilman tuota alkotonta oluttakin, se nyt vain maistuu grilliruoan kanssa niin hyvältä kylmänä :9

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta ei kai se sitä kato, että raskaana ollessa ei esim. tekis mieli siideriä... Ihan kuin ois synti jo sinällään, että raskaana uskaltaa tunnustaa mielihalunsa!

ei koskaan ollutkaan..

hyvin sujuu juhannus.. nautitaan vain lepposasta olotilasta.. kahdesta lapsesta ja kasvavasta vatsasta.. täytyy tehdä jokin makea piirakka tms..

muita mielihaluja siis kyllä on.

Kun kerran joulu, uusi vuosi ja pääsiäinenkin meni ilman. Onneksi tekee kaljan, siiderin yms hajukin pahaa niin ei edes tule houkutusta. Mieskin saa olla tämän jussin raittiina, ei tiedä että millon tulee lähtö!

Oikein mukavasti on sujunut tähänkin asti, yli 30 vuotta. Ei ole tullut mieleenkään, että alkoholiton juhannus olisi jotenkin omituinen tai hankala.

Itseasiassa mulla raskaus aiheuttaa näköjään joka kerta samav ällötyksen alkoholin hajua kohtaan, en pystyisi juomaan vaikka haluaisin. Alkoholi houkuttaa sen hajun takia tasan yhtä paljon kuin vessanpöntöstä juominen...

Suomalainen juhannus on kyllä traditioiltaan aika viinakeskeinen, selvä juhannus kun tuntuu olevan monille ihmettelyn kohde. Ei tietenkään nyt, kun olen raskaana, mutta muuten " ottamattomuus" koetaan jotenkin kummallisena, jopa uhkaavana... Ainakin heti on joku tuputtamassa jotain alkoholipitoista, jos ei juomattomuuden syynä ole raskaus tai haimatulehdus :/ Vai pelottaako ihmisiä se, että kun he humaltuvat onkin paikalla joku, jolla säilyy kontrolli?

Enkä ole mitenkään alkoholivastainen, olen _jopa_ raskausaikana juonut joskus lasillisen punaviiniä tai ½ pulloa keskiolutta (hui!), mutta juomisen

Lainaus:

pakkoa

en tajua, siis näitä juhannuksen ja uudenvuoden viinanhuuruisia juhlimisia. Pieni, rentouttava humaltuminen on joskus ihan paikallaan, mutta ei siinä ole mitään glooriaa, että ollaan joka viikonloppu ja kaikki mahdolliset lomat sooseissa 24h ympäri.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat